Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Maryanne:^annas vähän apuja, eka pala ja ruuvi löytyny, mitä sille pupulle pitää tehdä jonka käsissä ja korvissa pyörii ne kukkaset?
Alkuperäinen kirjoittaja Maryanne:misä se vika pala on, ettiny sitä jo vaikka kuinka kauan, sängys oli toinen
Alkuperäinen kirjoittaja Maryanne:kato joo, oon ollu turhan malttamaton. nyt on nauha ja pihdit sekä musta avain, sieltä sängyn alta en saa toista
*sainpas
Alkuperäinen kirjoittaja Maryanne:kalkatin, ootko löytäny kolme palaa pupurasiaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:ja siin yläkerras missä sänky, ikkunalla on joku kasvi, mut sitä ku klikkaa ni kertoo ettei yltä, liian korkeella.. millä mä yltän sinne :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja joku:Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:ja siin yläkerras missä sänky, ikkunalla on joku kasvi, mut sitä ku klikkaa ni kertoo ettei yltä, liian korkeella.. millä mä yltän sinne :snotty:
sieltä kaapista saa tuolin
Alkuperäinen kirjoittaja Maryanne:aukee mustalla avaimella, oikeassa kaapissa on lahjapaperi, vasemmassa tuoli, alakerran lipastosta saa pyyhkeen, tarvitaan keltainen avain, pyyhe kanin päälle... sit mä oon taas jumis