H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja heppuli:voisko joku valasta mulle sen koodin siihe kassakaappii ku en mä noista ovista ota selkoa????
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:hm. saikos ton nurinpäinhuoneen kaappeja jotenki auki?
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:hm. saikos ton nurinpäinhuoneen kaappeja jotenki auki?
Alkuperäinen kirjoittaja heppuli:ei mulla aukee vaik koitan millä numeroil =( tyhmäkö vai miksen tajuu??
perun puheeni. aukes.Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Alkuperäinen kirjoittaja heppuli:ei mulla aukee vaik koitan millä numeroil =( tyhmäkö vai miksen tajuu??
Oot löytänyt sen valokuvan?Siinä kun alhaalla ne kirjaimet,niin kato kännystä minkä numeron alla ne on.
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:mites keittiöstä pääsee pois? mul on risti ja kortti.
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:mites keittiöstä pääsee pois? mul on risti ja kortti.
Alkuperäinen kirjoittaja heppuli:on noihi korttie järjestyksee mitä apua missää???
Alkuperäinen kirjoittaja heppuli:aaarrrgggghhhh hermot menee justiinsa...en mä voi mitenkää muistaa mis järjestykses oon menny mihinki =(