AAARGH!!! Kuka julmettu nämä on keksiny???!!! Mullahan menee aamuun asti näitten kans!!!!KOUKUSSA!!! |O :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja alff:Alkuperäinen kirjoittaja vieras harmaana:nyt yritin arvata sitä yhtä numeroo niin kaikki numerot vaihtu![]()
missä yirit arvata? siinä pikku laukussako? mulla on iso pino mumeroita. en vaan tiiä mitä niillä tekisin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja alff:Alkuperäinen kirjoittaja vieras harmaana:nyt yritin arvata sitä yhtä numeroo niin kaikki numerot vaihtu![]()
missä yirit arvata? siinä pikku laukussako? mulla on iso pino mumeroita. en vaan tiiä mitä niillä tekisin.
eiku sitä kassakaappi koodia. Oon selvittäny niiden muiden symbolien numerot paitsi neliön. ja aina kun näppäilee uuden koodin niin vaihtuu se "laskutoimitus" kaapin alalaatikossa ja pelinro ja taulussa oleva numero![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hanes:nää on ihan outoja kaikki pelit kun en tajuu mitä pitää tehä!
HALUUKS JOKU SELOSTAA?
mistä tiedän mitä tarviin että pääsen ulos tuolta huoneesta?