huonepeliä taas:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja M
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja alff:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras harmaana:
nyt yritin arvata sitä yhtä numeroo niin kaikki numerot vaihtu :(

missä yirit arvata? siinä pikku laukussako? mulla on iso pino mumeroita. en vaan tiiä mitä niillä tekisin.

eiku sitä kassakaappi koodia. Oon selvittäny niiden muiden symbolien numerot paitsi neliön. ja aina kun näppäilee uuden koodin niin vaihtuu se "laskutoimitus" kaapin alalaatikossa ja pelinro ja taulussa oleva numero :(

Alkuperäinen kirjoittaja alff:
nyt yritin arvata sitä yhtä numeroo niin kaikki numerot vaihtu :(

missä yirit arvata? siinä pikku laukussako? mulla on iso pino mumeroita. en vaan tiiä mitä niillä tekisin.

eiku sitä kassakaappi koodia. Oon selvittäny niiden muiden symbolien numerot paitsi neliön. ja aina kun näppäilee uuden koodin niin vaihtuu se "laskutoimitus" kaapin alalaatikossa ja pelinro ja taulussa oleva numero :(

miten sä sait ratkastua ne symbolien numerot?

roskiksessa oli se lappu niin siinä oli se kassakaapin koodi symboleilla ilmastuna. Kaapin alalaatikossa oli se kaavio niin se tarkottaa niitä oven kahvoja(kelt. ymp.) ja avaimen reikiä (se harmaa kuvio) niiden tulos on kolmiosymbolia tarkoittava numero. (en itse hokannut vaan mies :D ) taulussa on se X= ...joku nro, pelipaidassa on ympyrä symbolin nro. se kärkikolmion hoksasin ihan sattumalta: siinä kirjan sivussa oli kellon aika. laitoin sen kelloon. tuli yhtäkkiä yö. ja renkkasin valokatkaisijaa. sitte klikkasin vahingossa mattoa ja siinä oli se kolmio. Pallo teki 3 muotoista kuviota eli päättelin siitä. Television kun laittoi päälle niin siellää ylänurkassa vilahti jotain. katsoin uudestaan. se oli neliö symbolin numerovastine.

Laitoin numerot kassakaappiin ja.... se ei auennut!!!! ja kaikki numerot oli taas vaihtuneet joten ne on selvitettävä taas uudelleen...

muttakun en saa sitä kassakaappia auki vaikka on kaikki numerot :D
Hei pitääkö ne ovennupit yms laskea silleen että ottaa kakki huomioon vai vaan ne mitkä näkyy siinä kun on se vihje siellä laatikossa?

Yhteistyössä