Huonepeliä tälle illalle...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ronny
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kokeilen kans,mut oon jo ihan jumissa :ashamed:
7sydäntä ja koiran kuva ja kaks kirjainta jotka laitoin seinälle.. sit oon löyttäny kaikkia "koodeja" mut en enää keksi mitää :ashamed:
ja heti löyty avain :ashamed: :D

mä en kans ymmärrä tota sydänjuttua. tein niin,et laskin vaan ne kalenterin punaiset sydämet ja nukketalon seinästä katsoin montako sydäntä mihinkin eikä kyl mitää tapahtunu :o 8 oli ja 8 käytin..

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
mä en kans ymmärrä tota sydänjuttua. tein niin,et laskin vaan ne kalenterin punaiset sydämet ja nukketalon seinästä katsoin montako sydäntä mihinkin eikä kyl mitää tapahtunu :o 8 oli ja 8 käytin..

Nii jätitkö sää sen ensimmäisen laatikon laskemati?

juu,siis laskin kalenterin mukaan.. joka rivillä kun on seitsemän laatikkoa ja kalenterissa joka viikolla seitsemän päivää ja sit vaan punasella sydämellä merkatut laskin niistä laatikoista.. mut ei..

Laita laatikoihin 11-> 2 sydäntä, 15-> 3 sydäntä, 25 -> 1 sydän ja 27 ->2
Laatikosta 23 (kalenterissa punainen ympyrä) löytyy sit jotain...

Muista laskea laatikot niin kuin kalenterissa, eli 2. on 1 jne...

ja sit tee samalla tavalla sinisten merkkien kans. Sinisten sydämien laatikoihin koodin mukaan tietty määrä sydämiä ja ympyröidystä laatikosta löytyy taas jotain

Alkuperäinen kirjoittaja kasvihuoneilmiö:
Laita laatikoihin 11-> 2 sydäntä, 15-> 3 sydäntä, 25 -> 1 sydän ja 27 ->2
Laatikosta 23 (kalenterissa punainen ympyrä) löytyy sit jotain...

Muista laskea laatikot niin kuin kalenterissa, eli 2. on 1 jne...

kiitti, miten sää ton hoksasit? Mulla puuttuu nallemerkki? mistähän se löytys?

nyt ei enää ulkoa muista. nalle-merkki löytyi jonkun muun tehtävän kautta. Oisko ollut siitä kirjaintaulusta? en nyt ihan enää muista.

Lasilla ei tee mitään ennen kuin löytää kolmannen hanan, josta saa appelsiinimehua. sit se pitää laittaa pakkaseen.

Mehu ei jäädy ennen kuin löytää sen grimlinin vai mikä se oli. Se tais piileksiä lukkokaapin nurkalla. Siitä se meni pakkaseen....

ahaa, nallemerkki löytyy kun löytää minne se grimlin tai mikä olikaan on piiloutunut. siis ensin täytyy löytää se sielä kaapista. haluutko kattoo ensin ite vai paljastanko?

Niin siis jätä eka väliin ja aloita laskut sit. Ensin laitat punaisen sydämen numeroihin niin monta kuin siin taulukossa nukkekodin takana sanotaan. Siitä lokerosta, jolla on sama nro kuin punaisella ympyröity päivämäärä kalenterissa, löytyy jotain.

Sama juttu sinisillä. Kyllä toimii.

Yhteistyössä