M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja manta83:mulla on 2cd:tä (en tiiä tarviiko niitä muuhun, kun pelin tallentamiseen), 3 avainta (joista yks käytetty), kaukosäädin, patteri (meni kaukosäätimeen), kelt., orans., ja sin, neliöt, joku nauha, lamppu, ja joku kartion mallinen juttu...
Alkuperäinen kirjoittaja manta83:Kun pöytälampussa on valot ja kattovalon sammuttaa, niin siinä seinällä olevassa disketin kuvassa on yks valee kohta, ootko keksiny onko sillä joku tarkoitus? Ootko saanu telkkaria päälle? MÄ en oo viel saanu, ilmeisesti toinen patteri puuttuu...
Alkuperäinen kirjoittaja max:samoten jotakin tapahtu siitä semmosesta värikkäästä laatikosta, tai siitä lähti yksi värikäs pala irti, mutta minusta sieltä ei kuitenkaan tullut mitään?
Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:Mä oon löytäny vaan yhen avaimen jolla sai vessan kaapin auki, apuja?
Alkuperäinen kirjoittaja max:Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:Mä oon löytäny vaan yhen avaimen jolla sai vessan kaapin auki, apuja?
yksi tais olla vessassa roskiksen takana, yksi stereoitten ja hyllyn välissä, oliskos yks ollu sohvan tyynyjen alla.
klikkaa ihan vas. ylänurkkaa stereoiden kohdalla siis hyllyn ja stereoiden välistäAlkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:Sohvatyynyjen alta löysin, mut stereoiden takaa, eikä vessasta irtoa mitään...