Huonepeliä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja max
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla on 2cd:tä (en tiiä tarviiko niitä muuhun, kun pelin tallentamiseen), 3 avainta (joista yks käytetty), kaukosäädin, patteri (meni kaukosäätimeen), kelt., orans., ja sin, neliöt, joku nauha, lamppu, ja joku kartion mallinen juttu...

Alkuperäinen kirjoittaja manta83:
mulla on 2cd:tä (en tiiä tarviiko niitä muuhun, kun pelin tallentamiseen), 3 avainta (joista yks käytetty), kaukosäädin, patteri (meni kaukosäätimeen), kelt., orans., ja sin, neliöt, joku nauha, lamppu, ja joku kartion mallinen juttu...

miula tais olla neljä avainta kaikenkaikkiaan, kaikki olen käyttänyt. keltanen ja vihree neliö, oranssikin oli mutta se katos jonnekkin, lampun ja nauhan laitoin siihen pöytälamppuun ja sitten mulla on kans se kartio, vasara, mattopuukko ja teippirulla.
Mistä löytyi sininen neliö?

yhella avaimella sain kirjahyllyn kaapin auki ja siellä oli rubikin kuutio, apua en tarkkaan muista mistä löysin sen sinisen...yks löyty hyllyn ja sohvan välistä ja yks, kirjojen välistä...oisko ollu jompikumpi niistä. Mistäs oot avaimia löytäny? ja mattopuukon ja vasaran ja teippirullan?

Kun pöytälampussa on valot ja kattovalon sammuttaa, niin siinä seinällä olevassa disketin kuvassa on yks valee kohta, ootko keksiny onko sillä joku tarkoitus? Ootko saanu telkkaria päälle? MÄ en oo viel saanu, ilmeisesti toinen patteri puuttuu...

oliskos se vihreä nelö ollut maton alla, kuvakulmassa jossa näkyy kaksi ovea, tv ja sitten käyävä johonkin muualle, siinä nurkassa, myös sieltä samasen kuvakulman katonrajasta löyty toinen patteri. yks avain oli muistaakseni roskiksen takana. mattopuuko vasara ja teippirulla on kaapeista, en muista mistä muita avaimia löytyi. samoten jotakin tapahtu siitä semmosesta värikkäästä laatikosta, tai siitä lähti yksi värikäs pala irti, mutta minusta sieltä ei kuitenkaan tullut mitään?

Alkuperäinen kirjoittaja manta83:
Kun pöytälampussa on valot ja kattovalon sammuttaa, niin siinä seinällä olevassa disketin kuvassa on yks valee kohta, ootko keksiny onko sillä joku tarkoitus? Ootko saanu telkkaria päälle? MÄ en oo viel saanu, ilmeisesti toinen patteri puuttuu...

telkan sain päälle kun otin sen toisen patterin sieltä katosta.
En kyllä saanut mitään muuta siihen kun suhinaa ja tuota valohommaa en ole huomannut.

Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
Mä oon löytäny vaan yhen avaimen jolla sai vessan kaapin auki, apuja?

yksi tais olla vessassa roskiksen takana, yksi stereoitten ja hyllyn välissä, oliskos yks ollu sohvan tyynyjen alla.

Alkuperäinen kirjoittaja max:
Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
Mä oon löytäny vaan yhen avaimen jolla sai vessan kaapin auki, apuja?

yksi tais olla vessassa roskiksen takana, yksi stereoitten ja hyllyn välissä, oliskos yks ollu sohvan tyynyjen alla.

Sohvatyynyjen alta löysin, mut stereoiden takaa, eikä vessasta irtoa mitään...

Yhteistyössä