Huonepeliä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja max
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja manta83:
toista patteria ei löytyny, enkä teippiä saanu mistään kaapista vaik mulla on nyt yks käyttämätön avain (yht. oon löytäny nyt 5 avainta), siis avainta en saanu käymään mihinkään.

ootkos avannut sen oven joka on siinä tv:n alla, ne molemmat ovet aukee siitä, se toinen aukee vaan eri kuvakulmasta, mulla on kaks ovee vielä avaamatta eikä ole avaimia. se patteri on siinä katossa kun meet kuvakulmaan jossa oli ne kaksi ovea näkyvissä, sitten klikkaa siihen katon ja seinän rajaan joka on sen levykkeen ja tyhjän seinän kulmassa.

Alkuperäinen kirjoittaja max:
mistä kaikkialta niitä avaimia saa lisää?
en muista enää...
:ashamed: yritän kuumeisesti miettiä. Niin ootko saanu sen rubikin kuution?

multa on avaamatta vessankaapin toinen ovi ja sen kirjahyllyn toinen ovi. Rubiikin kuutiota ei ole. Olen niinkun ihan totaalisen jumissa.

Huomasitteko muuten, että muutaman palan kun veti vessapaperia, niin yhdessä palassa oli numero, mut myöhemmin ei sitä numeroa enää tullu. Alotin sit toisen pelin ja siinä pelissä se numero oli 03 (en tiiä onko kaikissa peleissä sama), mut ainakaan telkkarin kanava se ei ollu.

mä alotin kanssa hetki sitten uuden pelin kun se mun oranssi neliö teki katoamistempun. mulla oli kanssa vessapaperissa 03, mutta noissa punasessa ja vihreessä julisteessa oli eri kuvat.

mä en tajua, mulla on toinenkin peli auki ja mä en löydä nyt mistään sitä yhtä avainta...viimeks löysin sen 3 ekan avaimen joukossa! :headwall:

mäkään en läytänyt enään yhtä avainta, vaikka ekassa pelissä löysin...

leikkasin sillä mattopuukolla siitä kartiosta pään. sitten sammutin valot ja laitoin sen pöytälampun päälle. kattoon tuli valoläikkä, menin siihen läikkään, siinä on joku nappi. painoin sitä. pöydälle tuli semmonen iso neliö --- liekkö jotenkin liittys siihen rubikin kuutioon---
Puuttuu multa vaan se kuutio

Yhteistyössä