Alkuperäinen kirjoittaja voi pee:Ei perse. Nyt jouduin alottaa alusta kun klikkasin mainosta.Mistä tuon viimeen lapun saikaan? Siis sen mis on veitsi?
Oliko matkalaukussa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja voi pee:Ei perse. Nyt jouduin alottaa alusta kun klikkasin mainosta.Mistä tuon viimeen lapun saikaan? Siis sen mis on veitsi?
Alkuperäinen kirjoittaja voi pee:Nyt en pääse kissapleii uudestaan läpiVoi vittu! Miten sen sai nukkuu?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja voi pee:Nyt en pääse kissapleii uudestaan läpiVoi vittu! Miten sen sai nukkuu?
Vuorotellen vaan leikität ja syötät..
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja nyt ketuttaa:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja voi pee:Nyt en pääse kissapleii uudestaan läpiVoi vittu! Miten sen sai nukkuu?
Vuorotellen vaan leikität ja syötät..
Ei tunnu onnistuvan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Miten saan kassakaappiin koodin laitettua,ku ei huoli sitä...
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Kyllä mulla huoli![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Mä länttäsin sen pöydän jalasta löytyneen numerosarjan ja painoin entteriä,ei huoli ja sit syötin uudestaan ja painoin sitä nuolta,ei huoli :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:2 valkeeta tuossa kissapelissä..pitäskö ne kaikki saada oranssiksi?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:2 valkeeta tuossa kissapelissä..pitäskö ne kaikki saada oranssiksi?
juuh
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Kyllä mulla huoli![]()
Mä länttäsin sen pöydän jalasta löytyneen numerosarjan ja painoin entteriä,ei huoli ja sit syötin uudestaan ja painoin sitä nuolta,ei huoli :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:2 valkeeta tuossa kissapelissä..pitäskö ne kaikki saada oranssiksi?
juuh
Mitenkähän kauan siinä menee...
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Kyllä mulla huoli![]()
Mä länttäsin sen pöydän jalasta löytyneen numerosarjan ja painoin entteriä,ei huoli ja sit syötin uudestaan ja painoin sitä nuolta,ei huoli :headwall:
Ei mullakaan huoli..
Alkuperäinen kirjoittaja Mitä:Amnesiassa oon ihan jumissa. Tavaroina nukke, kuva, sytkäri ja puhelin.
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:Kenelle pitää soittaa, kun ei mitään tapahdu, vaikka kelle soittaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:Kenelle pitää soittaa, kun ei mitään tapahdu, vaikka kelle soittaa...