Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mistä kuminpalanen tms??
Hanskan peukalo
Alkuperäinen kirjoittaja Piin:siis mitä tolle vasemmalle kädelle pitää tehdä? en saa siitä sormenjälkeä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mistä kuminpalanen tms??
Hanskan peukalo
Mistä hanska??
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Mistä taskulamppu? Irrotin siitä tietokoneen luota jonkun mötikän ja siirsin sen oven viereiseen kaappiin...
Siis taskulampun valossaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:vasen käsi??siis täh??
Alkuperäinen kirjoittaja mustapentteri:Ei nyt onnistu toi sutiminen tohon peukaloon... laittanu siihen jo puuteria ja se hävis valikosta... mä tajuan jotenkin mitä pitää tehdä mutta ei toimi!!!
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja mustapentteri:Ei nyt onnistu toi sutiminen tohon peukaloon... laittanu siihen jo puuteria ja se hävis valikosta... mä tajuan jotenkin mitä pitää tehdä mutta ei toimi!!!
Sitten teipillä se peukalon kuva irti
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja mustapentteri:Ei nyt onnistu toi sutiminen tohon peukaloon... laittanu siihen jo puuteria ja se hävis valikosta... mä tajuan jotenkin mitä pitää tehdä mutta ei toimi!!!
Näin mä ajattelinkin mutta kun ei toimi!!! eikä se taskulamppukaan pelaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja mustapentteri:Ei nyt onnistu toi sutiminen tohon peukaloon... laittanu siihen jo puuteria ja se hävis valikosta... mä tajuan jotenkin mitä pitää tehdä mutta ei toimi!!!
Patteri sieltä leikkiautosta
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja mustapentteri:Ei nyt onnistu toi sutiminen tohon peukaloon... laittanu siihen jo puuteria ja se hävis valikosta... mä tajuan jotenkin mitä pitää tehdä mutta ei toimi!!!
Patteri sieltä leikkiautosta
On jo mutta ne ei yhdisty...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mistä joku mötikkä tms ja miten??