Huonepeliä ~~~~~~~~

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huhuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Punainen ympyrä on oikeanpuoleisessa kaapissa. Limen vihreästä paperista taitellaan joutsen jota tarvii. Tikut kiinnitetään yhteen sen lelun narulla (sakset ylälaatikossa ) ja sitten saa auki kattoluukun josta tulee avain.

Jos joku löytää neliön niin heti informaatiota tänne!!! :attn:

ja sen saa auki miten????

en muista mistä punaisen ympyrän sai :ashamed:
Mun paperista ei tuu joutsenta, vaikka laatikko on auki, en myöskään löydä kolikkoa mistään, enkä ymmärrä mitä tuolla vasaralla tehään :headwall: :headwall:

Muoks niin siis eihän mulla ees ole sitä ympyrää :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja FröbelinPalikat:
en muista mistä punaisen ympyrän sai :ashamed:
Mun paperista ei tuu joutsenta, vaikka laatikko on auki, en myöskään löydä kolikkoa mistään, enkä ymmärrä mitä tuolla vasaralla tehään :headwall: :headwall:

Punasen ympyrän sai oikeenpuoleisen kaapin "katosta" :) Ootko lukenu sen punasen laatikon kirjan läpi? Tarttikohan siihen joutseneen kolikkoa...sillä vasaralla klikkaile muutaman kerran sitä säästöpossua :)

Mikä ihmeen virka on niillä kolmella napilla (nallen alla, taulun takana ja seinässä)? Vaikka kuinka niitä klikkailen, ei mitää tapahu :kieh:

seinässä taulun takana? Siihen pitää laitaa joutsen ja sitn syttyy ja en ymmättä eteenpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja anceliq:
Alkuperäinen kirjoittaja annnas:
Alkuperäinen kirjoittaja anceliq:
Emmää saa mitään laatikkoo noista auki :'(
junaradan palikka, tikku, ruutupaperi ja lime paperi, ja muut paikallaan paitsi ympyrä!
:'( :'( :'(

Toinen tikku sohvan alla ja toinen takana muistaakseni.

juu löysin hetki sitten toisen tikun ja nyt taas ei mitään mitä tajuais... :'(

kanttii lukee taaksepäin ketjua.

Alkuperäinen kirjoittaja annnas:
Mikä ihmeen virka on niillä kolmella napilla (nallen alla, taulun takana ja seinässä)? Vaikka kuinka niitä klikkailen, ei mitää tapahu :kieh:

seinässä taulun takana? Siihen pitää laitaa joutsen ja sitn syttyy ja en ymmättä eteenpäin.

Tarkotin sitä toista, mut keksinki jo :D Mut sit taas jämähti :(

Yhteistyössä