M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mai:en kyllä käsitä miten tässä nyt pääsee eteenpäin. mulla on vasara, taskulamppu ja mikähän toi raudanpätkä on? patterin sain taskulamppuun, mut siltikään se ei toimi
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Alkuperäinen kirjoittaja mai:en kyllä käsitä miten tässä nyt pääsee eteenpäin. mulla on vasara, taskulamppu ja mikähän toi raudanpätkä on? patterin sain taskulamppuun, mut siltikään se ei toimi
se on rautakanki... avaa laatikko sillä... oon muuten ulkona![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mai:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Alkuperäinen kirjoittaja mai:en kyllä käsitä miten tässä nyt pääsee eteenpäin. mulla on vasara, taskulamppu ja mikähän toi raudanpätkä on? patterin sain taskulamppuun, mut siltikään se ei toimi
se on rautakanki... avaa laatikko sillä... oon muuten ulkona![]()
ei aukee laatikko. kumpaa laatikkoa tarkotat? ei sillä, en saa kumpaakaan auki...
niin ja mitä ne numerot on kun valot sammuttaa?
samaa ihmettelin minäkin..Alkuperäinen kirjoittaja mai:niin ja mitä ne numerot on kun valot sammuttaa?
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:hei! missä on ne tulitikut ku mulla vaan tyhjä aski...eiks ne oo siellä hamsterin alla? mitä nyt pitäis tehä?
Alkuperäinen kirjoittaja yoi:nuolipaperi meni seinälle siihen kohtaan missä teippiä... saako kellosta seuraavan lippaan tunnuksen kun siinä vieressä on kellon kuva ja nuoli? miten?
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:en oo löytäny tikut. askin kyllä. oon jumissa. |O