Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja viekku:En mä älynny vieläkä, mikä on tunnus ja mikä salasana koneelle?
Mutta siihen uunin näköseen kun pistää tulet sen kolikon syöttämiseen saa taas yhen avaimen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieukku:Älysin jo, siitä katkenneesta avaimesta sai salasanan koneelle. Pääsin toiseen huoneeseen -ja bad end!!! Pitäis alottaa alusta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä löysin sellasen avaimen mis lukee escape ja en saa sit poikki vaik kuin yritän
Alkuperäinen kirjoittaja NakkiFakiiri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä löysin sellasen avaimen mis lukee escape ja en saa sit poikki vaik kuin yritän
laita se siihen oveen, niin menee poikki
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja NakkiFakiiri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä löysin sellasen avaimen mis lukee escape ja en saa sit poikki vaik kuin yritän
oon yrittän
Alkuperäinen kirjoittaja NakkiFakiiri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja NakkiFakiiri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä löysin sellasen avaimen mis lukee escape ja en saa sit poikki vaik kuin yritän
oon yrittän
ootko sen jälkeen kattonu sitä sillä show itemillä?
Alkuperäinen kirjoittaja NakkiFakiiri:Alkuperäinen kirjoittaja vieukku:Älysin jo, siitä katkenneesta avaimesta sai salasanan koneelle. Pääsin toiseen huoneeseen -ja bad end!!! Pitäis alottaa alusta.
missä meni väärin?
minä oon kans siellä toisessa huoneessa, ja jumissa sen pianon kanssa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja NakkiFakiiri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja NakkiFakiiri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä löysin sellasen avaimen mis lukee escape ja en saa sit poikki vaik kuin yritän
oon yrittän
olen katton ja ehjänä pysyy....alakaa pikku hiljaa hermo menee
Alkuperäinen kirjoittaja NakkiFakiiri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja NakkiFakiiri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja NakkiFakiiri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä löysin sellasen avaimen mis lukee escape ja en saa sit poikki vaik kuin yritän
oon yrittän
kerronko sen numerokoodin?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja NakkiFakiiri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja NakkiFakiiri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä löysin sellasen avaimen mis lukee escape ja en saa sit poikki vaik kuin yritän
oon yrittän
Alkuperäinen kirjoittaja viekku:se escape on väärä avain, se oli joku toinen mikä tulee siihen oveen. lue tarkkaan edelliset sivut niin ehkä selviää. Se tais tulle sieltä "uunista".
toisessa huoneessa uudestaan. joko nakkifakiiri teidät mitä soitetaan? sillä koukulla mikä sieltä löytyi saa myös ekan huoneen kattoluukun auki. oisko 16:n neliöjuuri mitä sieltä löytyi?
Alkuperäinen kirjoittaja viekku:Hooh. Menin TAAS laittamaan liian aikaisin sen escape-kortin sinne koneeseen. Taidan jatkaa myöhemmin yrittämistä.
Annatko jonkun vinkin mistä löytää nuotteja tai muuta?
Alkuperäinen kirjoittaja NakkiFakiiri:Alkuperäinen kirjoittaja viekku:Hooh. Menin TAAS laittamaan liian aikaisin sen escape-kortin sinne koneeseen. Taidan jatkaa myöhemmin yrittämistä.
Annatko jonkun vinkin mistä löytää nuotteja tai muuta?
elä mee laittamaan sitä korttia sinne, se laitetaan vasta ihan viimesks, ennenku peli loppuu.
löysitkö jo pianon?