S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Mihin nuo kynttilät laitetaa sit ku kuusi on pilkottu?
polta ne
Öö.. Pitäskö mulla olla tulta jossain? Emmä osaa.,
maton alla sytkäri
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Mihin nuo kynttilät laitetaa sit ku kuusi on pilkottu?
polta ne
Öö.. Pitäskö mulla olla tulta jossain? Emmä osaa.,
maton alla sytkäri
Mulla aukee ne kulmat siit matosta mut ei niiden alla oo mitää?
Alkuperäinen kirjoittaja heidu:viisarit 12 ja vetelet naruja...
mitkä puupalat ja mikä lukko?
Alkuperäinen kirjoittaja sugar:mistä saa kirveen? ja miten sen kellon saa siirrettyä
Alkuperäinen kirjoittaja kuka auttaa:Ärsyttää kun en löydä sormusta!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:viel kaks palaa uupuu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kuka auttaa:Ärsyttää kun en löydä sormusta!
onko sulla kaikki palat? mist oot löytäny?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kuka auttaa:Ärsyttää kun en löydä sormusta!
Alkuperäinen kirjoittaja Heidu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:viel kaks palaa uupuu
multa edelleen ne 3 ..
mistä löyty yksi
Alkuperäinen kirjoittaja kuka auttaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kuka auttaa:Ärsyttää kun en löydä sormusta!
palat? ei mulla mitään paloja?
pihdit, hengari jonka väänsin jotenkin...kello jonka sain auki, väännin, valokuva sormuksesta
Alkuperäinen kirjoittaja Heidu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kuka auttaa:Ärsyttää kun en löydä sormusta!
pelaat eri peliä, mut se sormus on siinä lippaassa lattialla ja avain siihen on siinä minne pistetään numero , se mikä oli takin taskussa
Alkuperäinen kirjoittaja Heidu:Alkuperäinen kirjoittaja kuka auttaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kuka auttaa:Ärsyttää kun en löydä sormusta!
palat? ei mulla mitään paloja?
pihdit, hengari jonka väänsin jotenkin...kello jonka sain auki, väännin, valokuva sormuksesta
mistä kellon viisarit siihen kuvan osoittamaan aikaan, niin saat avaimen siihen katto luukkuun
Alkuperäinen kirjoittaja heidu:oon, mikähän multa sitten puuttuu, mikä sulla on hmmm