Huonepeliä?

Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:
Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:
Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:
mitä ihmeen merkitystä nuilla väreillä on nuissa nopissa??

:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: ei raksuta ei

ilmeisesti väri vastaa nopan numeroa, mut olekko sie löytäny kaikki nuo numerolaput?

mulla oli kolme irto numeroa.....lähden nyt aamuvirkeänä kokeilemaan uudestaan kun jäi vaivaamaan :D

Saan 4 kuulaa mitkä saan siihen putkeen.....sieltä luukusta tuli noppa. eli mulla on kaksi erilaista noppaa, neljä avainta, kaksi meisseliä, numerot: vihreä 2, punainen 5 ja pinki 9 sekä
klme*3 numero sarjan laput??????
:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: jumissa ja pahasti :headwall: :headwall: :headwall: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:

joulupeli on kiva :) mutta tyssää aina siihen että en saa niitä kaikkia oksantynkiä hakattua siitä kuusesta :( jotenkaan en osu oikeaaan kohtaan. Ja kun on melkein 30min. yrittänyt niitä pois niin menee hermot...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En saa sieltä sukasta sitä palaa ja pukki on pirun nopea.Sitten puuttuu vielä lampusta, miten sieltä saa palan? Auttakaa joku!!!!

mä en jaksanut alkaa tuota.tykkään että kun tavaroita saa niin niitä ei tarvitse miettiä mitä kerätään ja mitä ei...tuossa kun ei saa kaikkia kerättyä ja pidettyä mukana kun saa kerättyä kerrallaan vain rajallisen määrän....

http://www.gamershood.com/flashgames/4678

Eli tässä joulupelisä jumissa. Tuo prkl sänky ei luovuta kirvestä. En saa milliäkään liikkumaan noita tilavaatteita ja mitkä hvtin päärynät?? Ei täällä mikkään kellot soi....

hermo menee!!!!!! En saa tosta JOULUPELISTÄ niitä paloja. Puuttuu siis ainakin tuon sukassa olevan olion suusta pala.Lampusta ja joulupukista. Menee hermo!!!! Pitääkö niihin käyttää jotain välinettä?Missä lampussa on? Ja miten saada tuo kuusi palasiksi?Pitääkö ne saada takkaa jotenkin?

Yhteistyössä