Alkuperäinen kirjoittaja Ebony1:millä arkun saa auki ja mistä löytyy aseenlipas? ihan jumitilanne nyt
aseen lippaan sai sieltä sudokusta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ebony1:millä arkun saa auki ja mistä löytyy aseenlipas? ihan jumitilanne nyt
Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:Alkuperäinen kirjoittaja Ebony1:mulla kans neljä luotia. mitäs nyt?
mistä löysit luodit?
Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:Alkuperäinen kirjoittaja Ebony1:millä arkun saa auki ja mistä löytyy aseenlipas? ihan jumitilanne nyt
Alkuperäinen kirjoittaja Ebony1:Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:Alkuperäinen kirjoittaja Ebony1:millä arkun saa auki ja mistä löytyy aseenlipas? ihan jumitilanne nyt
kiitos, nyt sain luodit siihen lippaaseen. mistä arkun avaimen löytää? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja .:miten pääsee jatkaan peliä kun on ottanut sen punaisen lippaan hyllystä, siis miten pääsee taas huoneeseen?
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:arkun sisältä pitää ottaa timantteja pois eli inventoryssa ei saa olla kuin se avain
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:arkun sisältä pitää ottaa timantteja pois eli inventoryssa ei saa olla kuin se avain
Tuliko sieltä muuta kuin 1 luoti?
Kun en muista mistä oon ottanu klemmarin ja suurennuslasin, nii en saa niitä pois..
Alkuperäinen kirjoittaja q:http://www.t2bp.net/pocopoco/t2bescape2_en.html
Alkuperäinen kirjoittaja q:http://www.t2bp.net/pocopoco/t2bescape2_en.html
Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:8 luotia, missä yks? (karkkipaperista, arkusta, arkun takaa, huulipunasta, tyynyn alta, kassakaapista, ensiapulaukusta ja lampun jalan takaa oon löytäny...)
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:8 luotia, missä yks? (karkkipaperista, arkusta, arkun takaa, huulipunasta, tyynyn alta, kassakaapista, ensiapulaukusta ja lampun jalan takaa oon löytäny...)
takin taskussa taisi olla yksi
Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:8 luotia, missä yks? (karkkipaperista, arkusta, arkun takaa, huulipunasta, tyynyn alta, kassakaapista, ensiapulaukusta ja lampun jalan takaa oon löytäny...)
takin taskussa taisi olla yksi
miten sieltä saa... ei onnistu mulla
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:Mä oon ihan jumissa tossa Poco poco pelissä..ainut mitä oon tehny niin laittan patterin siihen valokynään