K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:en löydä hyllyn päältä mitään ruuvia
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:en löydä hyllyn päältä mitään ruuvia
Kun katot sinne hyllyn päälle, niin klikkaa sit ihan oikeeta reunaa siinä ylähyllyssä.
Itellä se numerolappu hukassa edelleen???
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:en mä nyt tajuu miten voin kattoo sinne hyllyn päälle?? minäkö tyhmä
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:en mä nyt tajuu miten voin kattoo sinne hyllyn päälle?? minäkö tyhmä
Onks siul se tuoli siinä hyllyn edessä?
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:en mä nyt tajuu miten voin kattoo sinne hyllyn päälle?? minäkö tyhmä
Onks siul se tuoli siinä hyllyn edessä?
kiitti...mutta mutta mun ruuvit ei aukee..Voi jee miten ihminen on näin susi näissä peleissä =(
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Mistä viimenen numero siihen lappuun?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:se tulee siintä kupista kun sen on täyttänyt eka vedellä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:se tulee siintä kupista kun sen on täyttänyt eka vedellä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siel seinässä on semmoset mustat jutut ylä ja alalaidassa.. laitat sen lapun siihen ja piirrät kynällä
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:No se kynähän miulta puuttuu![]()