S
sad mama
Vieras
Mulla on paha mieli ja tunnen olevani huono äiti. Mua ei koskaan lapsena otettu mukaan ruuanlaittoon tai kodinhoito hommiin ja nyt ne pitääkin sitten aikuisiällä opetella kantapään kautta. Mä haluan olla hyvä äiti, joka laittaa ruuat ja pitää kodin siistinä. Tähän mennessä onnistuu kodin kunnossapito, mut ruokaa en osaa laittaa
Kaikenlisäksi lapset on niin nirsoja tapauksia, ettei niille tunnu mikään kelpaavan. Mun perusruokien tekokin epäonnistuu ja ne on kuulema pahoja. Anoppi laittaakin sitten herkkuruokaa ja monesti tekee mulle karhunpalveluksen laittamalla hirmu kasat ruokaa lasten mukana meille pakastetavaksi. Tietäähän se, etten osaa, mut mieluummin kaipaisin vinkkejä kun valmiita ruokia. Hävettääkin tämä enkä kellekään kehtaa sanoa. Anoppi vaan sanoo et joutaahan hän kokkaamaan ja mulla kun on työt ja koti niin pääsen helpommalla. Mä en koe niin.
En des keksi mitään ruokaa mistä alottaa, kun tiedän ettei lapsille kelpaa sitten, kun se on erimakuinen kun mihin ovat tottuneet. Sitten taas pahoitan vaan mieleni niistä haukuista ja istun loppuillan miettien miten huono äiti mä olen enkä jaksa touhuta lasten kanssa tiuskimatta.
Opinkohan mä koskaan? Mikä olis helppo ja mastuva ruoka mitä voisin kokeilla seuraavaksi ja joka maistuisi myös 4 ja 1 vuotiaille lapsosille?
En des keksi mitään ruokaa mistä alottaa, kun tiedän ettei lapsille kelpaa sitten, kun se on erimakuinen kun mihin ovat tottuneet. Sitten taas pahoitan vaan mieleni niistä haukuista ja istun loppuillan miettien miten huono äiti mä olen enkä jaksa touhuta lasten kanssa tiuskimatta.
Opinkohan mä koskaan? Mikä olis helppo ja mastuva ruoka mitä voisin kokeilla seuraavaksi ja joka maistuisi myös 4 ja 1 vuotiaille lapsosille?