huono äiti-olo iski taas..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SiNiLiLJA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SiNiLiLJA

Aktiivinen jäsen
01.04.2009
1 005
0
36
tuli niin itsekäs ämmä-olo, mut en voi sille mitää.
tuli just tasan viikko täyteen sitä et hengaan sairaan lapsen kanssa täällä kotona ja mua AHDISTAA kun lapsi on KOKOAJAN mussa kiinni, nuhjaa ja nuhjuaa, mua ÄRSYTTÄÄ :kieh: :ashamed:
toinen on kipee ja vaatii joka mutkassa äidin luokseen, äiti vessaan, äiti nukkuun, äiti viekkuun, äitin sylkkyyn, äiti pidä kii, äiti mä tuun suhun kii, äiti mä syön sun kaa, äiti mä tuun sun kaa vessaan, äiti mä oon sussa kiinni 24 tuntia vuorokaudessa ja nuhjaan.
ja mua ahdistaa, pää hajoaa. vittu kun joku tulis ees yhdeks illaks tänne mun sijaiseks niin lähtisin ensin juokseen tonne mettään niin et pää tuulettuis, sit kurvaisin paikalliseen yhdelle jotta näkisin ihmisiä ja sit takas kotiin et jaksan vielä ens viikon mitä on ulkoilukieltoa.
mut ei kelpaa kukaan muu kun minä.
ymmärtääkö kukaan vai kivitetäänkö mut...? :whistle: :snotty:

sitäpaitsi mä en osaa lukee mun lasta, se nuhjaa tossa koko ajan ja hokee et on huono olo, on ihan kummallinen, mut kuitenkaan mihinkään ei kuulemma satu.. syliinsyliinsyliin.. rakastan mun lasta yli kaiken, pidän sitä sylissä, enkä tietenkään näytä näitä tunteita sille, koska mä olen sille nyt turvallinen syli ja se tarvitsee mua, tuntuu vaan et päässä on jotain vikaa kun voi tuntea näin vaikka toinen on kipeä.. :ashamed:

Yhteistyössä