Huono ammatillinen itsetunto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pinja

Vieras

Aloitin hoitovapaan jälkeen taas työt uudessa paikassa,kaikki keihin olen tähän asti tutustunut vaikuttavat ihan kivoilta mutta miksi minulla on niin huono itsetunto että ajattelen heti että jos minua pidetäänkin huonona työntekijänä ja hitaasti oppijana yms..vaikka kukaan ei ole koskaan niin sanonut! Olen tehnyt tähän asti vain pätkätöitä,joskus pitempiä ja joskus lyhyempiä aikoja ja minua ahdistaa aina se uuteen paikkaan meno ja kaiken alusta opetteleminen.

Mulla on samaa... Duunit on olleet lyhyitä ja vaikka koulutuspuoli onkin ihan kunnossa (ja pidän itseni myös omasta mielestäni ihan hyvin ajantasalla), niin silti on huono työitsetunto.
No, mulla lisäksi töitä on hankala saadakin, ja nyttekin stressaan siitä että mistä seuraavaksi saan töitä.

Juuri samanlaisia mietteitä minulla...palaan nyt töihin hoitovapaalta ja tuntuu jo ennenkun edes eka päivä ollut etten osaa enää mitään jaa saan varmaan potkut ekan viikon jälkeen jne jne...toivotaan että mieliala paranee työtä tehdessä...ja sitähän sanotaan että uuden työn oppimiseeen menee noin 3kuukautta..

mulla se ongelma taas että oon kotona vielä tuntuu etten osaa mitään. en tiiä mihin hakea kouluun/oppisopimukseen... :o kun mikään ala ei tunnu omalta. |O :headwall:

en tiiä miten käy sitten kun meen jonnekin. tuntuu että kotonaolon jälkeen en osaa olla ihmisten kaa. :laugh: :| :ashamed:

Tiedän tunteen. Olen pitänyt itseäni aina loistoammattilaisena. Nyt kun olin vaivaiset 5 vuotta pois, niin en osaa enää mitään ja olen surkeampi kuin kesäharjoittelijat (joilla riittää intoa, niille ei tietty anneta hankalia hommia, eikä niitten tarvii lähteä ajoissa hakemaan lapsia).
Sekin vielä, että olen ehdottomasti 9 to 5 ihminen ja nyt tuottaa tuskaa tehdä nämä 7-3 päivät. En vaan saa itseäni hereille niin aikaisin! Olen siis töissä, mutta "nukuksissa"...

Ehkä se siitä kun on taas jonkun viikon ollut ja talon tavat tulee tutuiksi.Onneksi sain sentään pidemmän pestin(6kk)ettei tartte heti lopettaa kun on jo tottunut..Kaikenlisäksi tää nykynen ammatti välillä tympii ja tekisi mieli lähteä opiskelemaan mutta kun tuo tyttö on vielä noin pieni 1½v että aika rankkaa se opiskelukin ois..

Yhteistyössä