Huono itsetunto ja laivaristeily, oli yhtä helvettiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kamalista kamalin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hehheh, mua ei oikeesti haittaa ollenkaan jos joku katsoo miestä :D siinäpähän katsoo, se on mun :) eipä tuota kyl usein katsellakkaan, kuten sanoin; miehissä ei oo mitään katseltavaa (naisilla perse ja tissit)

Tää on kyl outoa, en oo oikein ajatellutkaan et miltä se tuntuis jos usein katsottais. Ei kyllä pahalta, ellei iskemään ala.

Ihan kuin mun kirjoittama. Mekin oltiin laivalla miehen kans tässä taannoin ja mua loukkas kun mies katseli jotain vesirajahameessa itseään jotain äijää vasten hinkuttavaa naista. No olihan se toki aika huomiota herättävää toimintaa, etenkin kun oltiin siellä humpparavintolan puolella eikä yökerhossa ja tämä äijä oli siististi puku päällä.

Ja jos mun mies kehaisee jotain mun kaveria hyvännäköiseksi, niin mulla on epämukava olo kun kaveri on meillä käymässä :((. Voi kun näistä tunteista pääsisi eroon..

mullakin samaa ongelmaa. pinnalla erityisesti silloin jos on kurjaa muutenkin...
olen itseasiassa pilannut muutamankin kivan jutun näillä omilla ajatuksenkuluillani, pelätessäni että mies lähteekin jonkun vosun mukaan. puhuttu on tästä ja hän ihmettelee kovasti ja minäkin ihmettelen itseäni, miten kummassa ajatus näin kulkee...
yritän välillä pilkkoa ajatuksiani (jälkikäteen)..."ensin tapahtui näin, sitten ajattelin näin, sitten tuli se tunne, sitten käyttäydyin niin" jne jne.. lopputulos on aina, että ylireagoin. tätä ajatusketjua olen yrittänyt käyttää mielen rauhoittamiseksi sitten jos tilanne meinaa uusia.

Yhteistyössä