huono nurmikko.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
meillä huono nurmikko, miten saan siitä paremman? voinko vaan kylvöä tuohon päälle jotain nurmikko siemeniä??? antakaa vinkkejä alottelevalle piha viherpeukalolle? mitä kukkia kannattaa laittaa pieneen pihaan? ajattelin jotain isoja ruukkuja, mihin kukat tulee??? mutta mitä kukkia???

en tarkkaan tiedä miksi on huonoa. mutta voiko uutta nurmea kylvöä tuohon vanhan päälle? ettei tarvii maata möyritä tai laitella uutta multaa tuohon päälle? onkos kukka neuvoja?

Niin joo, ja ruukuissa viihtyvistä (yksivuotisisia tosin ovat, ellei sulle ole niille viileää talvehtimispaikkaa) ehdottomasti verenpisarat. Yksi isompi tai kolme pienempää tainta ruukkuun ja ne kukkivat koko kesän, kunhan muistat kuivilla kastella.

Mä sain vinkkejä tutulta et kalkkia, uutta multaa ja siementä. Meil joskus palanu tuo piha (nurtsi siis entisil omistajil) ja siks se on vähän laikukas...aattelin myös semmosil piikkikengil pistellä reikiä tuohon maahan jotta se saa ilmaa...saas nähä kuin käy... KAikesta paras keino tietty ois repiä tuo entinen ruoho veke, siis kaivaa pkerros pois :D mut ei viititä lähteä siihen hommaan koska halutaan tätä kesänä olla takiksella ja toisekseen me muutetaan tästä vuoden sisällä ni turhaa vaan menee aikaa ja rahaa meijän osalta...

Yhteistyössä