Huono-olo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaupunkilainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaupunkilainen

Vieras
Miehelläni on varmaan kuukauden päivät ollu välillä huono-olo. Tulee aivan yhtäkkiä, ei johdu nälästä tms. Eikä verensokerin laskustakaan kai koska vaikka ottaa karkin, tai ruokaa tms. niin se ei auta.
Tätä ei oo joka päivä mut useampana päivänä viikossa kuitenkin. Kestää muutamasta minuutista n. pariinkymmeneen minuuttiin. Saattaa tulla useamman kerran päivän aikana.
Sanoo että heikottaa, tuntuu että kaikki pyörii mutta ei kuitenkaan pyörrytä varsinaisesti ja vähän niinku oksettais.

Mitähän tää on ? Täytyy varmaan lääkärissä pian kävästä. Voisko olla verenpaineesta tms. Mitään selitystä en oikein keksi.

Alkuperäinen kirjoittaja kaupunkilainen:
Tuo ei oo käyny mielessä. Mitä muita oireita tuohon kuuluis ? Joskus oon kuullu että sitte janottais paljon, mutta ei miehellä sellasta ole.

Tämä siis Mellulle

janoa, väsymystä, ärtyneisyyttä ainakin lukee netissä aterian jälkeen...
mut mulla on kyllä huono-olo monesti jos sokerit laskee..eikä ne heti palaudu vaikka syö..
toivottaasti kumminkaan ei oo diabetestä...tutkimuksiin vaan...
tuo vaan tuli mieleen ekana

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Tuo ei oo käyny mielessä. Mitä muita oireita tuohon kuuluis ? Joskus oon kuullu että sitte janottais paljon, mutta ei miehellä sellasta ole.

Tämä siis Mellulle

janoa, väsymystä, ärtyneisyyttä ainakin lukee netissä aterian jälkeen...
mut mulla on kyllä huono-olo monesti jos sokerit laskee..eikä ne heti palaudu vaikka syö..
toivottaasti kumminkaan ei oo diabetestä...tutkimuksiin vaan...
tuo vaan tuli mieleen ekana

Jos vaikka saisin tuon käymään lääkärissä ja labrakokeissa sitte ni vähän selviäis.

Yhteistyössä