Huono omatunto sairauslomista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eaf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eaf

Vieras
Olen ollut tänä vuonna poikkeuksellisen paljon sairauslomalla (12 päivää). Yksikään ei ole ollut aiheeton, ja olen aina käynyt lääkärissä. Silti on hirveän huono omatunto, ja mietin vain pidetäänkö mua töissä lintsarina ja odotan sitä päivää, että pomo tulee pitämään puhuttelun... Teen fyysistä asiakaspalvelutyötä, joten puolikuntoisena töihin ei oikein voi mennä - joko tartuttaa asiakkaat tai ei jaksa seistä kahdeksaa tuntia. Silti, ÄÄÄÄ.

Muita murehtijoita? :/

Eihän tuo 12 päivää ole absoluuttisesti iso lukema, mutta kuitenkin yli kaksi päivää kuukaudessa olen ollut sairauslomalla. Kaikenlaista pikkuvaivaa, kuumetta, angiinaa. :/

Olen myös itse samanlainen. Tänä vuonna tullut sairaslomia jo 30 päivää :/ Yksi kokonainen kuukausi! Kaikki ovat olleet oikeita sairauksia mutta hävettää ja nolottaa jo etukäteen, kun joutuu pomolle ilmoittamaan että olen taas pois. Tietää sen reaktion etukäteen :(

Hän otti mut "puhutteluun" ja sanoi ettei voi jatkua samanlaisena ja passitti mut työterveyshuoltoon.
Siellä mietittiin että mikä mulla aiheutttaa niin paljon sairaslomia ja mietittiin keinoja niihin. En usko, että siitä mitään hyötyä on. Saan vaan kaikki saakelin pöpöt lasten kautta päiväkodista! Ei kai tässä muuta voi. maitohappobakteerit, ulkoilu ja terveeellinen ruoka, muuta en keksi :/ Käsienpesu ja riittävä uni. Stressin vähentäminen. Helpommin sanottu kuin tehty? ;)

Yhteistyössä