Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 13:36 mamitoo kirjoitti:kannattaa kyllä harkita itse mössöjen tekoa sillä purkkiruoissa on melkein kaikissa aina jonkin sortin tärkkelystä mukana, joka siis käytännössä on sokeria. sokeria löytää nykyään melkein kaikista valmisruoista, se on vain kätketty tärkkelykseksi, glukoosiksi, sakkaroosiksi tms. josta ei heti ymmärrä mitä se itse asiassa sisältää..
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 09:58 RiikkaTii kirjoitti:Minusta tunnet huonoa omaatuntoa ihan aiheesta. Anteeksi vaan tyly kommentti, mutta mieti miltä itse tuntuisi syödä einesruokaa puoli vuotta.
Minusta kasvissoseiden teko on niin helppoa, etten kyllä oikein
voi ymmärtää, miten joku ei niitä viitsi itse tehdä. Pari kiloa porkkanoita kattilaan kiehumaan ja sauvasekoittimella soseeksi, purkkeihin ja pakasteeseen. Ja näin on taas hoidettu vauvan viikon ruuat.
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 09:58 RiikkaTii kirjoitti:mieti miltä itse tuntuisi syödä einesruokaa puoli vuotta.