V
"vieras"
Vieras
vaikka valmistumisesta on kulunut jo 7 vuotta. En ole valmistumiseni jälkeen voinut harjoittaa ammattia edes harrastusmielessä, koska koen olevani todella huono, ammattitaidoton. Mikä on nimittäin sääli koska koin olevani hyvä ja nautin työstä. Nyt mun pitäis valmistua uuteen ammattiin, mutta en uskalla tehdä gradua valmiiksi, koska pelkään, että sama toistuu.
Valmistuin siis aikoinani taiteilijaksi, päättötyöni oli iso maalaus erääseen nimeltämainitsemattomaan virastotaloon. Ohjaajan ja tilaajan arvio työtstä oli 4+ ja 4½. Mutta kaksi vierailevaa arvostelijaa lyttäsi työn heti kritiikkitilaisuudessa ja numeroksi tuli lopultaT2. Se oli aika iso pala koska olin muuten kursseista saanut aina 5:sia ja 4:sia.
Mitä mun pitäisi tehdä, että pääsisin tästä möröstä eroon?
Valmistuin siis aikoinani taiteilijaksi, päättötyöni oli iso maalaus erääseen nimeltämainitsemattomaan virastotaloon. Ohjaajan ja tilaajan arvio työtstä oli 4+ ja 4½. Mutta kaksi vierailevaa arvostelijaa lyttäsi työn heti kritiikkitilaisuudessa ja numeroksi tuli lopultaT2. Se oli aika iso pala koska olin muuten kursseista saanut aina 5:sia ja 4:sia.
Mitä mun pitäisi tehdä, että pääsisin tästä möröstä eroon?