Huonoin äiti ikinä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaana

Vieras
Tämä on taas niitä päiviä.... syötin tyttöä illalla, taas oli sitä yök, yök, yök.
Karjaisin että p.rkele! Niin isosti että kuului varmasti naapuriin asti. Ja nakkasin puurolautasen altaaseen.
Tyttö tietysti itkemään ja huusi hysteerisenä että älä vie ruokaa pois minä syön, minä syön, säikähti varmaan. Ärsytti tosi, tosi paljon. Sitten mies tuli ulkoa ja alkoi värittää samalla tytön kanssa kun minä aloitin
puuron syöttämisen uudestaan. Mutta tuli tosi paha mieli!!!

Tunnen itseni kamalaksi äidiksi, hirviöksi jota lapsikin pelkää!!!!!!
Kaikenlisäksi kuukautiset taas odotuttavat, kierto on jo yli 34 pvää ja raskaana en ole, joten pms varmaan.
Kaikki v.tuttaa ja ärsyttää. On sellainen että saisinpa ollla ihan yksin hetken.
Tunnen jotenkin niin kamalaa syyllisyttä tuosta lapselle huutamisesta, hermokohtauksista.
Nytkin tuntuu että mieliala heittelee tosi rankasti.
Olen maailman huonoin äiti!!!!!!

no, pyydä lapselta anteeksi ja kerro, että äitin käytös oli tyhmää ja väärin jne ja että koitat tulevaisuudessa hallita hermosi paremmin.
et sä nyt sentäs maailman huonoin äiti ole :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
no, pyydä lapselta anteeksi ja kerro, että äitin käytös oli tyhmää ja väärin jne ja että koitat tulevaisuudessa hallita hermosi paremmin.
et sä nyt sentäs maailman huonoin äiti ole :hug:

Tehty jo...
Mutta siltikin.

Tiedän valitettavasti tunteen :( Voin kertoa, että aivan inhimillistä on reagoida noin väsyneenä, pms:ssä ja tuntea sen jälkeen kamalaa syyllisyyttä. Juttele lapsen kanssa, juuri kuin endie sanoi, pyydä anteeksi jne. ja tosiaan muistat varmaan laskea seuraavan kerran ainakin kymmeneen ennen kuin lautanen lentää :) Et ole lainkaan huono äiti vaan erittäin hyvä - huono äiti ei tuntisi syyllisyyttä tapahtuneesta, ei huomaisi tehneensä mitään väärää!!

Täällä kans ihan samanlaine päivä : ) Ollaan yhdessä maailman huonoimpia : ) Muista että ihmisiä me äiditkin ollaan ja tuo perkele on ihan hyvä vaihtoehto, kun jotkut käy käsiksi suuttuessaan.

Älä stressaa, huomenna on jo parempi päivä :hug: kyllä se siitä.. lasten on ehkä hyväkin nähdä erilaisia tunteita ja sitä, että aikuinenkaan ei aina hallitse itseään, se on ihan luonnollista..

Yhteistyössä