V
vierailija
Vieras
’Lukemassani kirjassa nainen viruu rikkaassa mutta onnettomassa avioliitossa. Sitten hän kokee kuuman lomaromanssin, jättää miehensä ja joutuu auto-onnettomuuteen. Nainen menettää muistinsa ja kokoaa muistiaan uudestaan kuin palapeliä.
Lapsuuskoti on ankara. Hänen isä kuritti naista fyysisesti. Ero häpäisisi koko suvun. Tapahtumat sijoittuvat 1960-luvun alkuun.
Aika paljon kirjan keiton aineksia kuin suoraan elämästäni. Jatkan kirjan lukemista myöhemmin.’
Olin kirjoittanut yllä olevan viestini tälle palstalle Häpeä-ketjuun 25.8.2021.
Viihderomaaneissa on se ikävä puoli, että niistä ei yleensä jää mitään mieleen.
Tuli outo tunne, kun en pystynyt muistamaan minkä kirjan olin lukenut.
Selasin kirjaston lukulistaa. Ei löytynyt.
Aloin kasata joulupapereihin käärittäviä joululahjoja ja otin lukemani kirjan kaapista. Luin kirjan takakannen. Tämä kirja sen täytyy olla.
Säilytän vanhoja posikortteja ja kirjeitä.
Selatessani niitä käteeni usein osuu kortteja ja kirjeitä nuoruuteni kirjekaverilta Sveitsissä. Mies olisi halunnut tavata minut Suomessa.
Kirjailijat hakevat juoniaiheita omituisista paikoista. Käärin kohta lukemani pokkarin joulupaperiin ja käyn viemässä paketit postiin.
Oloni helpottui kun muistin lukemani kirjan.
On ahdistavaa lukea ip-lehtien lööppejä, joissa hehkutetaan muistisairauksista.
Minusta on ihana unohtaa ikäviä asioita.
Ostin joulusuklaata ja muutama maitosuklaapala jäi illalla rasiaan.
Tältä palstalta en löytänyt järkevää luettavaa. Koronahörhöt pitävät Kaksplus av-palstaa kynsissään.
Lapsuuskoti on ankara. Hänen isä kuritti naista fyysisesti. Ero häpäisisi koko suvun. Tapahtumat sijoittuvat 1960-luvun alkuun.
Aika paljon kirjan keiton aineksia kuin suoraan elämästäni. Jatkan kirjan lukemista myöhemmin.’
Olin kirjoittanut yllä olevan viestini tälle palstalle Häpeä-ketjuun 25.8.2021.
Viihderomaaneissa on se ikävä puoli, että niistä ei yleensä jää mitään mieleen.
Tuli outo tunne, kun en pystynyt muistamaan minkä kirjan olin lukenut.
Selasin kirjaston lukulistaa. Ei löytynyt.
Aloin kasata joulupapereihin käärittäviä joululahjoja ja otin lukemani kirjan kaapista. Luin kirjan takakannen. Tämä kirja sen täytyy olla.
Säilytän vanhoja posikortteja ja kirjeitä.
Selatessani niitä käteeni usein osuu kortteja ja kirjeitä nuoruuteni kirjekaverilta Sveitsissä. Mies olisi halunnut tavata minut Suomessa.
Kirjailijat hakevat juoniaiheita omituisista paikoista. Käärin kohta lukemani pokkarin joulupaperiin ja käyn viemässä paketit postiin.
Oloni helpottui kun muistin lukemani kirjan.
On ahdistavaa lukea ip-lehtien lööppejä, joissa hehkutetaan muistisairauksista.
Minusta on ihana unohtaa ikäviä asioita.
Ostin joulusuklaata ja muutama maitosuklaapala jäi illalla rasiaan.
Tältä palstalta en löytänyt järkevää luettavaa. Koronahörhöt pitävät Kaksplus av-palstaa kynsissään.