Hups, voi mua..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
Minulla on työkaverina oikein menevä ja nuori mies, sellainen just mun oloinen, hemmetin hyvännäköinen ja hauska ja olemme kotoisinkin samalta paikkakunnalta joten juteltavaa riittää senkin puoleen vaikkei kyllä muutenkaan jutut heti lopu kun mielenkiinnot on samanoloiset, ja se käyttää vielä hitto soikoon huumaavan hajuista miesten tuoksuakin, että ihan on sellaista päiväunimateriaalia ja piristää rankkoja työpäiviä. No tänään menin sitten vahingossa sanomaan sitä kultarakkaaksi kesken työnteon :ashamed: ihan vahingossa lipsahti :whistle: :ashamed:

Siis ei voi olla todellista! B) Mä nimittäin tein saman "virheen" tänään, paitsi etten ole kiinnostunut tästä komistuksesta mutta ettei se nyt oleta sellasta... Mä kyllä sanon niin naisillekin, että toivottavasti on senkin joskus kuullut, niin ei luule sit niin ku mitään... :ashamed:

:laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja kilowattituntimittari:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja kilowattituntimittari:
:D :D :D Söpöä

Mitäs tää siihen tuumas?

Ei mitään, hymyili vaan kauniisti..

:D

Kummasti piristää työpäiviä tuollainen ;)

Niin paitsi että mä tunsin sit kyllä loppupäivän vikalla kahvipaussilla itseni vaivaantuneeksi kun kahvihuoneessa oli vain yks istumapaikka vapaana ja arvatkaas kenen vierestä :ashamed: :p Vahingossa siis tosin ja ihan hyvin olisin normaalipäivänä voinut siihen istua ja rauhassa jutustella, mut nyt jotenkin oli hämmentävää..

Alkuperäinen kirjoittaja Ei-vieras:
Asiasta kolmanteen; joko olet näyttänyt sitä juhannuksena otettua kivikovaa pyykkilautavatsakuvaa, jonka aioit :)

No en ole, en ole ollut koneella kuin hetkisen verran juhannuksen jälkeen ja kaikki kuvat on vielä kamerassa. Kyllä mä tässä taas kohta laitan profiiliini kuvan kun ei oo pitkään aikaan ollut.

Wau, eihän nimesi vaan ole Elina???

Lukiossa meillä oli tyttö nimeltä Elina, joka oli kauhean energinen (varsinkin, kun opo oli lähellä)
No, kerran opo - joka oli siis mies - huusi aulan toiselta puolelta, että "Elina, olis vähän asiaa!"
Johon Elina sitten kajautti, että "Niin RAKAS!"
Voisin sanoa, että himpun verran nolotti ELINAN puolesta

Alkuperäinen kirjoittaja Pandora:
Wau, eihän nimesi vaan ole Elina???

Lukiossa meillä oli tyttö nimeltä Elina, joka oli kauhean energinen (varsinkin, kun opo oli lähellä)
No, kerran opo - joka oli siis mies - huusi aulan toiselta puolelta, että "Elina, olis vähän asiaa!"
Johon Elina sitten kajautti, että "Niin RAKAS!"
Voisin sanoa, että himpun verran nolotti ELINAN puolesta

No ei ole, mistä moinen tuli mieleen..

Meinasin, että Elina sutkautti silloin ja josko sutkautti taas :)
Mutta ei. Sympatiat kuitenkin sun puolella..

Meillä on myös töissä viereisellä työpisteellä sellanen namu, että!!!
Yks kerta, kun se oli lähdössä töistä mustissa housuissaan, oli pakko katsoa, että NAM, sillä on nahkahousut. Mutta ei ollutkaan :( Mutta kyllä se on niin IHQ!

Elinalta jos sitten jotain totuutta siltäkin voisi kysyä eikä pelkästään siltä kukaan ei keskustellut ja kaikki väittävät valheita. Elina voisi sitten kertoa onko ollut kutsuttu synttäreille kertaakaan ja siltä voisi kysyä. Elina jos ei niin sitten silminnäkijät ja millaista oli synttäreillä ja mitä tehty.

Yhteistyössä