hurjat halut raskauden aikana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "himohiiri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"himohiiri"

Vieras
Onko muilla ollut kauheat seksihalut raskauden aikana?

Harrastettiin seksiä eilen mieheni kanssa mutta silti pitänyt tyydyttää itseni jo pari kertaa tänään ja niin teen päivittäin ja yleensä monta kertaa päivässä. Ennen en tehnyt sitä juuri koskaan, seksi oman miehen kanssa riitti hyvin.

Halut on kyllä tosi hurjat. Mies lähti töihin eikä tästä mitään tule. Tähän kellonaikaan mennessä olen tänään jo kaksi kertaa itse hoitanut homman ja taas tekisi mieli. Meillä ei miehen tarvii pelätä seksinpuutetta---kuin ehkä heti synnytyksen jälkeen.

Nyt 30+ viikko menossa ja halut senkun kasvaa. Mies kyllä auttaa ja rakastellaankin monta kertaa viikossa. Kuitenkaan se ei riitä ja olen nyt tottunut aamuorkkuihin ennen sängystä nousua. Sauvoja on kaksi ja pienempi peppuun ja isompi (turhankin) imukuppisauva antaa tärisyttävät orkut sieltä kohdunnapukasta asti.

eikös sitä sanota että tyttöjä odottavilla kovemmat himot?

Mulla on kyllä poitsu vatsassa kasvamassa ja himot suuret sekä unetkin sen mukaiset :) Nyt kannattais miesten vain nauttia.. hih.. onneksi meillä mies on valmis seksiin muutamankin kerran päivässä ja innoissaan tilanteesta, vaikka ennenkin seksin määrä ollut hyvä n. 3-5 kertaa viikko..

Nyt pitää nauttia :)

Yhteistyössä