Hurmaava joukkoitsemurha

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en aio katsoa, se oli pettymys. Luin nimittäin ensin kirjan ja se oli aivan hervottoman hauska. Mutta kuten aina...elokuviin ei saa samaa minkä saa kirjaan.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
samaa mieltä tuosta , että jos jonkun lukee kirjana niin ei kyllä kannata elokuvana katella , aina tulee pettynys :headwall:

Niinhän se on.
Mutta onneksi en oo tota kirjaa lukenut. Joskus nähnyt teeveestä ainakin vähän matkaa, ja MUISTAAKSENI oli hupaisa.

On ainakin hauska idea, ihmiset matkustaa yhessä tekemään itsaria. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Niinhän se on.
Mutta onneksi en oo tota kirjaa lukenut. Joskus nähnyt teeveestä ainakin vähän matkaa, ja MUISTAAKSENI oli hupaisa.

Mä olen lukenut kaikki Paasilinnan kirjat ja aikoinaan Hyksin Lastenklinikalla hoitajat varmaan miettivät, pitäskö mut toimittaa jonnekin pyöreään pehmustettuun huoneeseen, koska istuin likan vuoteen vierellä lukien Paasilinnan Parasjalkaista laivanvarustajaa ja hohotin ääneen.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Niinhän se on.

Mä olen lukenut kaikki Paasilinnan kirjat ja aikoinaan Hyksin Lastenklinikalla hoitajat varmaan miettivät, pitäskö mut toimittaa jonnekin pyöreään pehmustettuun huoneeseen, koska istuin likan vuoteen vierellä lukien Paasilinnan Parasjalkaista laivanvarustajaa ja hohotin ääneen.

Mun täytyy varmaan perehtyä niihin. Mutta onko se sitten Erno vai Arto, vai kumpi se oli se hauska?

Musta se filmi oli käsittämättömän tylsä ja kummallinen. Huumori väkinäistä ja teeskenneltyä. Ehkä kirja on parempi, ei ole vielä tullut luettua. Aihe on kyllä kiinnostava.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:
Mikäs se oli se minkkien sirkuskouluttaja, se oli paras hahmo :D .

No ei tossa 1.jaksossa vielä sellasta näkyny.
Hemmetti kun oli noin lyhyt, lähettäisivät nyt edes tunnin kerrallaan. B)

Se tulee sitten varmaan seuraavassa. Vesku Loirin hahmo oli myös hauska :D .

Orotan innolla jo seuraavaa jaksoa! :xmas:

Näin sarjasta jonkun jakson joskus vuosia sitten ja muistan että tykkäsin silloin. Aikoja myöhemmin luin sitten kirjan ja olin ihan myyty.

En halua enää tv:stä nähdäkään, sillä pettymys se kuitenkin olisi kirjan jälkeen.

Yhteistyössä