L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:samaa mieltä tuosta , että jos jonkun lukee kirjana niin ei kyllä kannata elokuvana katella , aina tulee pettynys :headwall:
Mä olen lukenut kaikki Paasilinnan kirjat ja aikoinaan Hyksin Lastenklinikalla hoitajat varmaan miettivät, pitäskö mut toimittaa jonnekin pyöreään pehmustettuun huoneeseen, koska istuin likan vuoteen vierellä lukien Paasilinnan Parasjalkaista laivanvarustajaa ja hohotin ääneen.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Niinhän se on.
Mutta onneksi en oo tota kirjaa lukenut. Joskus nähnyt teeveestä ainakin vähän matkaa, ja MUISTAAKSENI oli hupaisa.
On ainakin hauska idea, ihmiset matkustaa yhessä tekemään itsaria.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä olen lukenut kaikki Paasilinnan kirjat ja aikoinaan Hyksin Lastenklinikalla hoitajat varmaan miettivät, pitäskö mut toimittaa jonnekin pyöreään pehmustettuun huoneeseen, koska istuin likan vuoteen vierellä lukien Paasilinnan Parasjalkaista laivanvarustajaa ja hohotin ääneen.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Niinhän se on.
Mutta onneksi en oo tota kirjaa lukenut. Joskus nähnyt teeveestä ainakin vähän matkaa, ja MUISTAAKSENI oli hupaisa.
On ainakin hauska idea, ihmiset matkustaa yhessä tekemään itsaria.![]()
Arto.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mun täytyy varmaan perehtyä niihin. Mutta onko se sitten Erno vai Arto, vai mikäs se oli se hauska?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Arto.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mun täytyy varmaan perehtyä niihin. Mutta onko se sitten Erno vai Arto, vai mikäs se oli se hauska?
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Mikäs se oli se minkkien sirkuskouluttaja, se oli paras hahmo.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Mikäs se oli se minkkien sirkuskouluttaja, se oli paras hahmo.
No ei tossa 1.jaksossa vielä sellasta näkyny.
Hemmetti kun oli noin lyhyt, lähettäisivät nyt edes tunnin kerrallaan. B)
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Mikäs se oli se minkkien sirkuskouluttaja, se oli paras hahmo.
No ei tossa 1.jaksossa vielä sellasta näkyny.
Hemmetti kun oli noin lyhyt, lähettäisivät nyt edes tunnin kerrallaan. B)
Se tulee sitten varmaan seuraavassa. Vesku Loirin hahmo oli myös hauska.