Hurrrja paljastus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei kestä enää salaisuutta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei kestä enää salaisuutta

Vieras
Purkaudun nyt tänne, kun en enää kestä tätä salailua. Tunnistakoon ken tahtoo vaan minun mittani on täysi.
Kouvolassa asuu yh-nainen, jolla on vauva naimisissa olevan perheellisen miehen kanssa.
Tuo nainen on ylpeä itsestään ja siitä, kuinka on saanut miehen koukkuunsa. Nainen maksattaa miehellä paljon omista elinkustannuksistaan saaden vielä yh- tuloja useammasta lapsesta elatus-ym. maksuina. Miehen virallinen perhe elää kuitenkin todella köyhästi, vaikka mies siis tienaa kohtuullisesti.
Lapsi ei siis ole virallisesti kenenkään lapsi eli isä ei ole tunnustanut lasta, ilmeisesti näin, koska on omia virallisiakin lapsia.

Kaikkein kamalinta tässä tilanteessa on, että petetty vaimo tietää asiasta ja on antanut miehelleen anteeksi. Jopa siis sen lapsenkin ja yrittää pitää perheen talouden kunnossa pienillä tuloillaan. Kuinka suuri onkaan rakkaus vaimolla miestään kohtaan kun kykenee tällaiseen anteeksiantoon?
Kuinkahan moni teistä palstalaisista kykenisi moiseen anteeksiantamukseen ja jatkaisi kaikesta huolimatta elämää yhteisenä perheenä?

Ei mulla ainakaan olisi tuollaisessa tilanteessa mitään halua antaa miehelle anteeksi! Jos tietäisin, että hän panee tuntemattomia paljaaltaan, niin en mä enää uskaltaisi ainakaan mitään seksintapaista moisen äijänretaleen kanssa harrastaa... Pelkäisin 'tuliaisia'.

En tiedä moniko meistä kykenisi moiseen, minusta ei olisi.:,( Kuulostaa todella surulliselta tarinalta ja kamalalta, miksi jotkut naiset ovat sellaisia että yrittävät perheellisiä miehiä vokotella itelle tai saati että miehet hairahtavat, aina näistä joku kärsii ja eniten aina se perhe, joka pahimmassa tapauksessa hajoaa ja lapset ovat pitkinmaita ja mantuja sen jälkeen.:/

Eihän tuo asia sulle kuulu, eli minun mielestä sulla ei ollut MITÄÄN oikeutta tulla tänne siitä kertomaan. Itse asiassa jopa toivon, että joku asianomaisista sut tunnistaisi ja tajuaisi ajoissa, että et ole minkäänlaisen luottamuksen arvoinen ja pitäisivät jatkossa suunsa kiinni, kun sun kanssa ovat tekemisissä.

[QUOTE="jaa";22239342]Mikä SUN ongelmas on?[/QUOTE]

Minun ongelmani on, että olen saanut tahtomattani näistä asioista tiedon ja en todellakaan enää kestä oloani, ellen voi purkaa salaisuutta ulos ja nyt se on tehty.
Tämä on anonyymi paikka ja tapa purkaa oloaan ja hyvä niin.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma;22239394:
Eihän tuo asia sulle kuulu, eli minun mielestä sulla ei ollut MITÄÄN oikeutta tulla tänne siitä kertomaan. Itse asiassa jopa toivon, että joku asianomaisista sut tunnistaisi ja tajuaisi ajoissa, että et ole minkäänlaisen luottamuksen arvoinen ja pitäisivät jatkossa suunsa kiinni, kun sun kanssa ovat tekemisissä.

Tehty mikä tehty ja ja edelleen tämä anonyymi paikka ja anonyymisti kirjoitan omasta pahasta olostani, joka on aiheutunut liian pitkästä salaisuuden säilyttämisestä.
Kaikin puolin koen itsekin vääryyttä joutuessani moista pitämään kontollani ja nähdessäni kuinka osapuolet ovat kärsineet tilanteesta.
Omasta mielestäni pettäminen on väärin saati, että se tehdään varatun miehen kanssa ja vieläpä tullaan vahingossa raskaaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ei kestä enää salaisuutta;22239405:
Minun ongelmani on, että olen saanut tahtomattani näistä asioista tiedon ja en todellakaan enää kestä oloani, ellen voi purkaa salaisuutta ulos ja nyt se on tehty.

Et kestä oloasi! :D Sulla on varmaan todella tylsä elämä.

Siltikin asia ei sulle kuulu. Olisit mennyt mieluummin terapiaan purkaamaan pahaa oloasi kuin menisit levittelemään toisten henkilökohtaisia asioita netin avaruuteen, missä kuka tahansa voi kuvailemasi ihmisen tunnistaa.. Toivon siis edelleen, että mieluummin tunnistaisivat sinut juuri ne asianomaiset, jotta ymmärtävät olla jatkkossa kertomatta sulle omista arkaluonteisista asioista.

[QUOTE="jaa";22239465]Et kestä oloasi! :D Sulla on varmaan todella tylsä elämä.[/QUOTE]

No, mikä on tylsää ja mikä ei? Se asia on jokaisen omassa harkinnassa. Se, mikä on sinulle tylsää, ei ole välttämättä minulle.

Mutta luuletko, että mulla on ollut tylsää saadessani tietää näistä asioista? Siitä on ollut tylsyys kaukana.

"Kouvolassa asuu 88 296 ihmistä." (Wikipedia)

Siinä rajoilla, että voiko tuonkokoisessa kaupungissa alkaa arvailemaan henkilö henkilöltä kuka yh saattaisi olla kyseessä, mutta jos olisin ollut ap, olisin ehkä varmuuden vuoksi jättänyt kaupungin kuitenkin mainitsematta. Jos haluaa vain purkaa tuntojaan, sen voinee tehdä mahdollisimman vähäisillä tunnistamista helpottavilla yksityiskohdilla.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma;22239482:
Siltikin asia ei sulle kuulu. Olisit mennyt mieluummin terapiaan purkaamaan pahaa oloasi kuin menisit levittelemään toisten henkilökohtaisia asioita netin avaruuteen, missä kuka tahansa voi kuvailemasi ihmisen tunnistaa.. Toivon siis edelleen, että mieluummin tunnistaisivat sinut juuri ne asianomaiset, jotta ymmärtävät olla jatkkossa kertomatta sulle omista arkaluonteisista asioista.

Samaa minäkin toivon, en vain kehtaa sanoa sitä ääneen, koska uskon, että ystävyytemme katoaisi samalla.

Alkuperäinen kirjoittaja ei kestä salaisuutta enää:
Samaa minäkin toivon, en vain kehtaa sanoa sitä ääneen, koska uskon, että ystävyytemme katoaisi samalla.

No kuules, jos minä olisin ystäväsi ja tunnistaisin sut tuon viestin perusteella, niin enpä sua enää sen jälkeen ystävänä pitäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja ei kestä salaisuutta enää;22239492:
No, mikä on tylsää ja mikä ei? Se asia on jokaisen omassa harkinnassa. Se, mikä on sinulle tylsää, ei ole välttämättä minulle.

Mutta luuletko, että mulla on ollut tylsää saadessani tietää näistä asioista? Siitä on ollut tylsyys kaukana.

No eihän juoruämmillä koskaan ole tylsää omasta mielestään. Laita napakoihin niin säät lisää onnea pieneen elämääsi.

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira:
"Kouvolassa asuu 88 296 ihmistä." (Wikipedia)

Siinä rajoilla, että voiko tuonkokoisessa kaupungissa alkaa arvailemaan henkilö henkilöltä kuka yh saattaisi olla kyseessä, mutta jos olisin ollut ap, olisin ehkä varmuuden vuoksi jättänyt kaupungin kuitenkin mainitsematta. Jos haluaa vain purkaa tuntojaan, sen voinee tehdä mahdollisimman vähäisillä tunnistamista helpottavilla yksityiskohdilla.

Ne, ketkä asiasta jotain tietävät, tai edes arvailevat, osaisivat varmasti ymmärtää, kenestä on kyse, ja toivon todella, että osaisivat arvata myös ap:n henkilöllisyyden.

Alkuperäinen kirjoittaja ei kestä salaisuutta enää:
Tehty mikä tehty ja ja edelleen tämä anonyymi paikka ja anonyymisti kirjoitan omasta pahasta olostani, joka on aiheutunut liian pitkästä salaisuuden säilyttämisestä.
Kaikin puolin koen itsekin vääryyttä joutuessani moista pitämään kontollani ja nähdessäni kuinka osapuolet ovat kärsineet tilanteesta.
Omasta mielestäni pettäminen on väärin saati, että se tehdään varatun miehen kanssa ja vieläpä tullaan vahingossa raskaaksi.

Sitäpaitsi, vaikka kuvitteletkin kirjoittavasi anonyymisti, jos asianomaiset tämän asian pitävät kunnianloukkauksena, niin viranomaisille ei ole mikään vaikea juttu selvittää sun henkilöllisyys ip-osoitteesi perusteella.

[QUOTE="jaa";22239540]No eihän juoruämmillä koskaan ole tylsää omasta mielestään. Laita napakoihin niin säät lisää onnea pieneen elämääsi.[/QUOTE]

Onko sinulla itselläsi kenties äpärä (isätön eli tunnustamaton) lapsi varatun miehen kanssa kun noin kovasti siinä huutelet ja kiukkuat?

Minulla on itselläni ihan oma ja onnellinen elämä. Vain tuo salaisuus varjosti elämääni.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma;22239571:
Sitäpaitsi, vaikka kuvitteletkin kirjoittavasi anonyymisti, jos asianomaiset tämän asian pitävät kunnianloukkauksena, niin viranomaisille ei ole mikään vaikea juttu selvittää sun henkilöllisyys ip-osoitteesi perusteella.

Ei taida mennä kunnianloukkauksesta, jos henkilö ei ole nimetty eikä yksilöitävissä... En tunne lainkaan Kouvolaa, mutta olettaisin kuitenkin, että siellä asuu useampi kuin yksi yh, joilla on vauva. Kunnianloukkauksessa loukataan nimetyn henkilön kunniaa.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma;22239482:

Samaa mieltä...

Alkuperäinen kirjoittaja ei kestä salaisuutta enää;22239596:
Onko sinulla itselläsi kenties äpärä (isätön eli tunnustamaton) lapsi varatun miehen kanssa kun noin kovasti siinä huutelet ja kiukkuat?

Minulla on itselläni ihan oma ja onnellinen elämä. Vain tuo salaisuus varjosti elämääni.

Ei ole. Sä olet pelkästään naurettava.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma;22239571:

Kuka oikeasti kehtaisi alkaa viranomaisille selvittämään omaa pettämishistoriaansa ja sitä kuinka asia hämmentää jotakin läheistä, joka purkaa vaan mietteitään palstalla?
Kuka oikeasti kehtaisi viranomaisille myöntää tehneensä aviorikoksen?

Alkuperäinen kirjoittaja ei kestä enää salaisuutta;22239405:

Oletko sä ap muuten koskaan ollut missään töissä? Mä olen ollut sellaisissa, joissa olen joutunut allekirjoituksella sitoutumaan loppuiäkseni olemaan kertomaan tiettyjä asioita, joita saatan saada tietooni. Myös puolisolle tai ystäville kertominen niistä asioista ehdottoman kiellettyä.. Miten sä ottaisit sentyyppisen tilanteen, jos se tupsahtaisi eteesi?

Alkuperäinen kirjoittaja ei kestä salaisuutta enää;22239677:
Kuka oikeasti kehtaisi alkaa viranomaisille selvittämään omaa pettämishistoriaansa ja sitä kuinka asia hämmentää jotakin läheistä, joka purkaa vaan mietteitään palstalla?
Kuka oikeasti kehtaisi viranomaisille myöntää tehneensä aviorikoksen?

Kokeile onneas, hämmentynyt omainen. :) Pahempaakin ne poliisit on varmaan kuulleet?

Yhteistyössä