Hurrrja paljastus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei kestä enää salaisuutta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;22239713:
Oletko sä ap muuten koskaan ollut missään töissä? Mä olen ollut sellaisissa, joissa olen joutunut allekirjoituksella sitoutumaan loppuiäkseni olemaan kertomaan tiettyjä asioita, joita saatan saada tietooni. Myös puolisolle tai ystäville kertominen niistä asioista ehdottoman kiellettyä.. Miten sä ottaisit sentyyppisen tilanteen, jos se tupsahtaisi eteesi?

En ole ja toivottavasti en ikinä joudukaan työni puolesta olemaan mikään vaitolovelvollinen.

Alkuperäinen kirjoittaja ei kestä enää salaisuutta;22239317:
Kaikkein kamalinta tässä tilanteessa on, että petetty vaimo tietää asiasta ja on antanut miehelleen anteeksi. Jopa siis sen lapsenkin ja yrittää pitää perheen talouden kunnossa pienillä tuloillaan. Kuinka suuri onkaan rakkaus vaimolla miestään kohtaan kun kykenee tällaiseen anteeksiantoon?
?
Sotket nyt asioita, ei tuolla ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. Rakkaus perustuu luottamukseen ja tasa-arvoiseen suhteeseen, tuossa on kyse ihan muusta. Vaimollla ei ehkä vain ole uskallusta/voimia lähteä tilanteesta, tai hänet on kasvatettu siten, että ero on häpeällistä, tai sitten hän ajattelee, että lasten on parempi elää ehjässä perheessä... tms. Joka tapauksessa, ei kannata tuota sotkea rakkauteen.

Yhteistyössä