Huuhuu, onko teillä ammetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huumekoira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huumekoira

Vieras
Ja jos on, niin käytättekö sitä? Kuinka usein pesette ammetta?

Tuli mieleen semmonenkin vanha juttu, et ku Big brotherissa se amme oli ihan kellertävä, saastanen...

Meillä pestään aina ennen, kuin ammeeseen laitetaan vettä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ei ole ammetta. Ainoa asia, mitä kaipaan kerrostalosta. Olisi aika ihanaa välillä mennä tuoksuvaan vaahtokylpyyn.

Nii, se on kyllä ihana! En kaipaa oikeastaan saunaan, kun on amme, johon voi aina välillä mennä möhöttämään.

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
On amme, käytetty viimeksi 4 vuotta sitten. Pestään aina ennen käyttöä.

Kui ette käytä sitä?

Meillä ei ole varsinaista tuuletusta tuolla kylppärissä (pitäs tehdä remppa) siksi vähän jäänyt eli ilmastointi puuttuu sieltä.

Talo on kyllä 30 v vanha ja oletan että sitä ammetta on käytetty tuona aikana, mutta jotenkin hämää, että kosteus ei pääse pois.

Siellä on kyllä avautuva kattoikkuna, mutta ei talvella viitti =D

Ootteko aatelleet, et ammeen avulla voi säästää vettä, jos koko perhe käyttää samaa vettä?

Sen jälkeen sillä vedellä voi vielä keittää perunoita tai munia.

Ootteko aatelleet, et ammeen avulla voi säästää vettä, jos koko perhe käyttää samaa vettä?

=D

No meillä on kaivo, eikä vedenkulutuksella siis merkitystä.

:D
En ole. Asun yksin, joten minun varmaan kannattaa pitäytyä jatkossakin suihkuissa. =)

:x Rajansa säästämiselläkin!

Ei ole ammetta. Ainoa asia, mitä kaipaan kerrostalosta. Olisi aika ihanaa välillä mennä tuoksuvaan vaahtokylpyyn.

Niinpä :).
Meilläkin oli kerrostalossa asuessa amme ja se on ihana ¤haaveilee¤

Se peseminen vaan pytyttää, mutta en mä sitä kyllä joka kerta käytön jälkeen pessyt...Kahea ajatuskin...Suihkunraikkaana alat kuuraamaan ammetta :ashamed:

Siksi tekisin noin päin kuin Huumi, mutten joka kerta :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja et oo tosissas:

:x Rajansa säästämiselläkin!

Joo, sen jälkeen, kun sillä on keitetty perunat ja munat, sen voi kaattaa kukille, eli siinä se raja menee.

Alkuperäinen kirjoittaja ccc:

Niinpä :).
Meilläkin oli kerrostalossa asuessa amme ja se on ihana ¤haaveilee¤

Se peseminen vaan pytyttää, mutta en mä sitä kyllä joka kerta käytön jälkeen pessyt...Kahea ajatuskin...Suihkunraikkaana alat kuuraamaan ammetta :ashamed:

Siksi tekisin noin päin kuin Huumi, mutten joka kerta :ashamed:

Mut se on tosi nopee pestä, oikeastaan. Mä käytän pesusientä pesemiseen ja heitän ensin pesuainetta ja sit sutasen pesusienellä ja huuhtelen. Menee joku alle minuutti siihen.

Ei ole ammetta. Sellaisen haluaisin kyllä. Ihana olisi lillua vaahtokylvyssä. :snotty:

Silloin kun meillä amme oli, pesin sen aika usein, en voi sietää bakteereja.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Mä pesen sen vaan sillon tällön aina ku siltä tuntuu. Ei se nyt yhdessä käytössä niin likaannu, että pitäis kuurata.

Kyl mun mielestä, ihosta irtoo semmosta röhnää ja ammeesta tulee karhean tuntuinen.

Mä pesen sen vaan sillon tällön aina ku siltä tuntuu. Ei se nyt yhdessä käytössä niin likaannu, että pitäis kuurata.

Kyl mun mielestä, ihosta irtoo semmosta röhnää ja ammeesta tulee karhean tuntuinen.

No itse aina huuhtelen huolella käytön jälkeen, sen lisäksi aina sillon tällön pölyt pois ja huolellisempi pesu sitten ennen käyttöä.

Meillä on sit varmaan erilaiset ammeet.. :D

Yhteistyössä