K
kaisa
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja VanillaVanilla:5sekunnissa...just joo
Mäkään en usko tuohon!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja VanillaVanilla:5sekunnissa...just joo
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:Alkuperäinen kirjoittaja VanillaVanilla:5sekunnissa...just joo
Mäkään en usko tuohon!!
Alkuperäinen kirjoittaja Näin:Tää kannattaa kattoo jos ette usko:
http://www.aidstukikeskus.fi/sivut/index.php?option=com_xfaq&task=answer&Itemid=93&catid=19&aid=1829
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Näin:Tää kannattaa kattoo jos ette usko:
http://www.aidstukikeskus.fi/sivut/index.php?option=com_xfaq&task=answer&Itemid=93&catid=19&aid=1829
Minä uskon jo!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyllähän ne lapset kaikkia kiviä ja roskiakin maasta keräilee.. Eikai sitä heti oleta että joku neula löytyy eteisen matosta.. En ainakaan itse osaisi varautua tarkkailemaan lasta sellaisen varalta, esim ulos leikkimään mennessä!
4 vuotias ei kerää kaikkee käsiinsä mitä löytää jos se on kunnolla kasvatettu ja koulutettu
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyllähän ne lapset kaikkia kiviä ja roskiakin maasta keräilee.. Eikai sitä heti oleta että joku neula löytyy eteisen matosta.. En ainakaan itse osaisi varautua tarkkailemaan lasta sellaisen varalta, esim ulos leikkimään mennessä!
4 vuotias ei kerää kaikkee käsiinsä mitä löytää jos se on kunnolla kasvatettu ja koulutettu
Alkuperäinen kirjoittaja ditto:Mistä muuten vetoa että oli miesnarkkari kyseessä? Tuo sukupuoli kun ei tunnetusti lapsia tai edes muita aikuisia ajattele...
Alkuperäinen kirjoittaja lol:Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:Alkuperäinen kirjoittaja VanillaVanilla:5sekunnissa...just joo
Mäkään en usko tuohon!!
Kun tieto ja tutkimus laitetaan vastakkain huuhaan ja hihhuloinnin kanssa, niin on selvää kumpi voittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Näin:Alkuperäinen kirjoittaja lol:Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:Alkuperäinen kirjoittaja VanillaVanilla:5sekunnissa...just joo
Mäkään en usko tuohon!!
Kun tieto ja tutkimus laitetaan vastakkain huuhaan ja hihhuloinnin kanssa, niin on selvää kumpi voittaa.
Kumpi voitti? Tieto/tutkimus vai huuhaa/hihhulointi? Kumman puolella itse olit?
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Jospa se Herra Majuri pitäis sen typerän päänsä kerranki kiinni.
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Valvonta vanhemmilta petti, koska lapsi pääsi piikittämään itseään löytöruiskulla
Valvonta petti koska vanhemmat eivät kammanneet kerrostalon aulamattoa ennenkuin päästivät lapsensa kävelemään siitä yli?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kissalle tehtiin järjetöntä väkivaltaa Mikkelissä
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2168869&pos=hl-ko-2
Se on niin ihana kuinka te silitätte hyvätapisten lapsienne päitä ja seuraavassa tilanteessa he ovat tekemässä järjetöntä väkivaltaa.