T
turhastako
Vieras
10v:lla oli lähtö koulun liikuntapäivään. Istui sohvalla ja tuijotti telkkua, ei pukenut eikä meinannut kai syödä aamupalaakaan. Rämäytin telkkarin kiinni ja komensin pukemaan, silloin tuli hieman liikettä. 6v oli lähdössä eskariin. Itki ja kiukutteli jokaisesta vaatekappaleesta. Ravasi oman huoneen ja kodinhoitohuoneen väliä vaihtamassa milloin housuja ja milloin mekkoa. Raivostuin ja kasasin hälle vaatteet ja huusin perään aika rumasti. 10v. oli sillä välin jo ihme kyllä pukenut ja aamupalalla. Ärsyttävään murkkuikäisen tapaansa kommentoi raivostumistani "Meinasin saada äsken sydänrin, ku huusit.." Kommentoin tähänkin aikas napakasti. AAARRGH! 6v. puki itkien vaatteita omassa huoneessa, paidan lappu raapi ja leggarit oli väärän väriset. Saatuaan päälle tuli aamupalalle niiskuttaen. Tilanne oli jo hieman rauhoittunut, kun anoppi tuli hakemaan lapsia.
Nyt mulla on huono omatunto koko aamusta vaikka ennen lähtöä halittiin ja suukotelttiin ja 6v pyysi käytöstään anteeksi. Mä oon kai aika turhautunut omaan tilaani, olen sairaslomalla enkä sais paljon liikkua. Ja nää aamut kaatuu aikalailla mun päälle, kun mies lähtee aikaisin töihin.
Nyt mulla on huono omatunto koko aamusta vaikka ennen lähtöä halittiin ja suukotelttiin ja 6v pyysi käytöstään anteeksi. Mä oon kai aika turhautunut omaan tilaani, olen sairaslomalla enkä sais paljon liikkua. Ja nää aamut kaatuu aikalailla mun päälle, kun mies lähtee aikaisin töihin.