huutikseen vai kirppikselle?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millamaaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millamaaria

Vieras
Eli olen saamassa vauvan, ja sukulaiset ovat "hieman" avustaneet vaatteilla, nyt kaapit pursuaa käytettyä 50/56cm unisexvaatetta. Mietin tässä nyt, kannattaisiko edes osa myydä pois, sain siihen siis sukulaisilta kyllä kehoituksen kun huomasivat vaatekasat...

Eli jos myyn, varaanko kirppispöydän ja myyn yksitellen, vai pakettina huutikseen? Vaatetta on tooosi paljon, suurin osa ihan uudenveroisia, löytyy uusretroa etc. Jotenkin huutis kiehtoisi enemmän...

Ja vielä huutonet-tietäjille kysymys, että paljonkohan kannattaisi laittaa hintaa? Hintavarauksella vai ilman?
 
Pistät hinnaksi sellaisen, millä olet valmis siitä luopumaan, ei mitään hintavarauksia, se karkottaa monet ostajat.

Erikoisemmat yksittäin, tavallisempia pakettina. Kannattaa katsoa sellaisia kokonaisuuksia, millä postikulut pysyy mahdollisimman pieninä. Nykyään voi lähettää 2. luokan postia ilman määrärajoituksia.
 

Yhteistyössä