Huutiksen Osta heti - toiminto. Mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamu Uninen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aamu Uninen

Jäsen
25.05.2007
411
0
16
Ootteko ottaneet käyttöön? Meneeköhän lastenvaatteet paremmin kaupaksi, jos laittaisi kaikki Osta heti -hinnalla, ja pyytäisi vain saman verran mikä olisi vähimmäispyyntö huutokaupassa. Harvemmin niitä huutajia ainakaan minulla on enemmän kuin 1 / kohde.
Monet näyttää huutiksessa käyttävän tuota niin, että laittaa Osta heti -hinnaksi huomattavasti korkeamman hinnan kuin pyyntö huutokaupassa.

Musta aivan loistava juttu kerrankin jotain hyvää huutiksessa,itsekkin eilen siellä ostelin kaikkea mitä just teki mieli ja sitten hyvä mieli kun jonkun oikeasti voittaa eikä tartte miettiä että jaa paljonko hinta nousee ja voitanko minä vai joku muu :whistle: Mulla kaikissa kohteissa myös tuo osta ehti päällä ja muutama sitä kautta ostanutkin.

Alkuperäinen kirjoittaja meimikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:
Musta aivan loistava juttu kerrankin jotain hyvää huutiksessa,itsekkin eilen siellä ostelin kaikkea mitä just teki mieli ja sitten hyvä mieli kun jonkun oikeasti voittaa eikä tartte miettiä että jaa paljonko hinta nousee ja voitanko minä vai joku muu :whistle: Mulla kaikissa kohteissa myös tuo osta ehti päällä ja muutama sitä kautta ostanutkin.

Oletko laittanut Osta heti -hinnaksi kuinka paljon korkeampaa kuin huutohinnaksi?

Mulla ainakin on muutaman euron kalliimpi se osta heti hinta kun esim hv hinta.Siis tientenkin riippuen että mitä myy mutta mekoissa esim tuo 2e kalliimpi hinta.Muutamassa muussa on 1e tai 0.50e kalliimpi vain.En ainakaan minä laita mitään tosi kallista korotusta.

Alkuperäinen kirjoittaja vierastus:
Hintavaraustahan ei tavallaan sit tarvi, vai?

No mulla on sekin sillä jos joku ei halua sitä käyttää niin saa ostaa halvemmalla sitten riippuen tietenkin mikä on se lähtö hinta.Mulla vielä vähän opettelua koko homma mutta eiköhän sitä pääse kohta sisään mikä siinä hommassa kannattaa.

Alkuperäinen kirjoittaja meimikki:
Alkuperäinen kirjoittaja vierastus:
Hintavaraustahan ei tavallaan sit tarvi, vai?

Hintavarauksella ei ole merkitystä, paitsi jos se on alempi kuin Osta heti -hinta. Toisaalta huutokauppa päättyy heti, kun joku on huutanut Osta heti -hinnan, sen päälle ei voi huutaa.

Ja tuo osta heti pitää olla korkeampi kun mahdollinen hv.

Yhteistyössä