Huutiksen palautteista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myyjä

Vieras
Sain kaksi neutraalia palautetta, samalta ostajalta. Myin uudet tuotteet, joiden koko ei kuulemma pitänyt paikkaansa. Sopi kuitenkin hänen toiselle lapselle nämä.

Ostaja ei ottanut minuun minkäälaista yhteyttä tuotteet saatuaan. Laitoin viikko sitten viestiä, että olen valmis hyvittämään virheeni (lunastamaan tuotteet takaisin). Ei ole vastannut mitään.

Voinko antaa tästä neutraalia palautetta, vai katsotaanko kostoksi.

Jäi vaan harmittamaan :(

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Kostoa on jos annat neutraalin.

enkö voi siis laittaa huonompaa palautetta tuosta hänen käytöksestään? Onko ok lätkäistä mua neutraalilla, eikä aikomustakaan koettaa saada kaupoille onnellista loppua?

Jos olet häneltä saanut huudosta maksun suhteellisen lyhyessä ajassa niin mun mielestä pitää kiitettävä palaute antaa.
Siitä huolimatta että itse olet neutraalin saanut.

Tietysti voit vastauksen laittaa saamaasi palautteeseen. Tuotteen kuvauksessa olit varmaankin laittanut oikean koon, sen mikä löytyy vaatteesta vai oliko vaatteen kokomerkintä ja tuotteen selostus ristiriidassa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

enkö voi siis laittaa huonompaa palautetta tuosta hänen käytöksestään? Onko ok lätkäistä mua neutraalilla, eikä aikomustakaan koettaa saada kaupoille onnellista loppua?

Minä laittaisin neutraalin hänelle ja siihen kenttään selvittäisin syyn. Luulis ymmärtävän koska keljuuttaan hänkin varmaan tuon teki.

Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Jos olet häneltä saanut huudosta maksun suhteellisen lyhyessä ajassa niin mun mielestä pitää kiitettävä palaute antaa.

Tietysti voit vastauksen laittaa saamaasi palautteeseen. Tuotteen kuvauksessa olit varmaankin laittanut oikean koon, sen mikä löytyy vaatteesta vai oliko vaatteen kokomerkintä ja tuotteen selostus ristiriidassa?

vaatteen koko se mikä lapussa on. Oli jääneet meillä käyttämättä, kun eivät olleet lainkaan mieleisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Miikkis:

Minä laittaisin neutraalin hänelle ja siihen kenttään selvittäisin syyn. Luulis ymmärtävän koska keljuuttaan hänkin varmaan tuon teki.

Taidan laittaa positiivisen, johon selostan miksi olen pettynyt? Kun ylläpitohan voi poistaa kostoneutraalit/negat ja sitten palautetta ei olisi lainkaan?

Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:

vaatteen koko se mikä lapussa on. Oli jääneet meillä käyttämättä, kun eivät olleet lainkaan mieleisiä.

Eli periaatteessa häneltä siis aiheeton neutraali, mutta ei voi mitään niitä tulee.
Laittaisin siis vastauksen tuohon palautteeseen että et voi vaikuttaa paidan valmistajan vääriin koko merkintöihin, ja että kuvauksessa mainittu koko on sama mikä on vaatteessakin.
Kyllä se seuraaville ostajille kertoo jo paljon.

Taidan laittaa positiivisen, johon selostan miksi olen pettynyt? Kun ylläpitohan voi poistaa kostoneutraalit/negat ja sitten palautetta ei olisi lainkaan?
KUKAAN ei lue positiivisia palautteita, joten on yhtä tyhjän kanssa niihin mitään sepostaa. Sen sijaan negatiiviset ja neutraalit luetaan AINA. Enkä minä haluaisi tehdä ap:n kauppakumppanin kanssa kauppaa ja palautteellasi jättäisin sen tekemättäkin.

Ei ole myyjän vika jos tuotteen koko ei vastaa tuotteessa olevaa kokolappua! :o

Laittaisin neutraalin ja pistäisin syyksi, että kommunikointi ostajan kanssa ei sujunut hyvin tmv. On se nyt vähän kummallista jos on niin tyytymätön saamaansa tuotteeseen että pistää siitä neutraalin, muttei kuitenkaan ota kuuleviin korviinsa kauppojen purkamista. Mun mielestä ihan vain ilkeyttä annettu neutraali.

Alkuperäinen kirjoittaja huh ja hei:
KUKAAN ei lue positiivisia palautteita, joten on yhtä tyhjän kanssa niihin mitään sepostaa. Sen sijaan negatiiviset ja neutraalit luetaan AINA. Enkä minä haluaisi tehdä ap:n kauppakumppanin kanssa kauppaa ja palautteellasi jättäisin sen tekemättäkin.

ok, mietin mitä teen. Ärsyttää tällaiset! Noita vääntäjiä ilmaantuu vaan koko ajan enempi huutikseen :( Mullakin aika monta neutraalia/negaa palautetta, joissa tämän ostajan tunnus on suljettu ylläpidon toimesta! Minusta tällaisten väärinkäyttäjien palautteetkin pitäisi tällöin poistua... Ja tuolloin en tiennyt, että ylläpito poistaa selvät kostot :(

ai mistä käytöksestä?eihän ostaja ole tehnyt mitään väärin,palautteen antoi mitä oli mieltä kaupasta ja tuotteesta.ei hän ole velvollinen ottamaan yhteyttä sinuun.

Alkuperäinen kirjoittaja huh ja hei:

Kyllä myyjän pitäisi ilmoittaa jos koko ei vastaa sitä kokoa mikä lapussa lukee.

Jos kyse täysin käyttämättömästä tuotteesta niin mistä se myyjä voi sen tietää? Ja palautusvaihtoehtoahan on tarjottu!

Ja noi kokoasiat nyt muutenkin on niin tulkinnanvaraisia. Esim. omista lapsistani toinen voi käyttää kaksi kokoa omaansa pienempiä kalsareita ja shortseja ja muuta lyhytlahkeista kun on niin hoikka. Toinen taasen käyttää yleensä yhden koon senttipituuttaan suurempaa paitaa yms. koska on niin vanttera.

Eli mäkin voisin puolesta vaatteista vikistä että ei vastaa koko todellisuutta!!!

Ei huutaja ole velvoitettu neuvottelemaan asiasta, jos tuote ei vastaa kuvausta. Sinulla ei ole mitään oikeutta antaa neutraalia palautetta tästä syystä. Jos minä olisin huutaja ja saisin sinulta ko tapauksessa neutraalin, muuttaisin oman palautteeni negatiiviseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli:
Ei huutaja ole velvoitettu neuvottelemaan asiasta, jos tuote ei vastaa kuvausta. Sinulla ei ole mitään oikeutta antaa neutraalia palautetta tästä syystä. Jos minä olisin huutaja ja saisin sinulta ko tapauksessa neutraalin, muuttaisin oman palautteeni negatiiviseksi.
Tuotehan oli kuvauksen mukainen, koon x vaate, mikä selvästi käy kokolapusta ilmi.

Yhteistyössä