Ä
äp
Vieras
kyse ei ollut ap siitä kuka on trokari,minä vai sinä, vaan kysyit että onko sääntöjen vastaista TARJOTA MYYJÄLLE JOTAIN SUMMAA TAVARASTA OHI HUUTOKAUPAN... sua hiertaa muukin asia kuin tämä...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Älä tuu tänne huutamaan. Kaiva ne ohjeet huuto netin sivuilta ja pistä tänne.Alkuperäinen kirjoittaja äp;22226245:kyse ei ollut ap siitä kuka on trokari,minä vai sinä, vaan kysyit että onko sääntöjen vastaista TARJOTA MYYJÄLLE JOTAIN SUMMAA TAVARASTA OHI HUUTOKAUPAN... sua hiertaa muukin asia kuin tämä...
Alkuperäinen kirjoittaja äp;22226245:kyse ei ollut ap siitä kuka on trokari,minä vai sinä, vaan kysyit että onko sääntöjen vastaista TARJOTA MYYJÄLLE JOTAIN SUMMAA TAVARASTA OHI HUUTOKAUPAN... sua hiertaa muukin asia kuin tämä...
Alkuperäinen kirjoittaja äp;22226267:ei oo ap- kans parempi kun esitti kysymyksen,sai vastauksen ja sitten rupee haukkumaan kun vastaukset eivät kelpaakaan....
Ei siellä ole mitään sääntöä joka kieltää tarjouksen tekemisen esim. sähköpostitse. Myyjä voi sitten sulkea kohteen.Totesin että siellä oli ennen sellainen sääntö, en tiedä onko enää. Muutama on ketjussa todennut, että on se sääntö siellä edelleen.
Mutta kun kun ei ole.En minä mitään itke. Kunhan kysyin että onko se sääntö siellä edelleen vai eikö ole.
Ja sain vastaukseksi että on.
No sääntöjen mukaanhan ohi huutokaupan tarjoaminen ei ole hyvien tapojen mukaista, mutta jos kohteessa ei ole muita huutoja, niin kysyminen ei kai ketään satuta?
Eri asia jos joku myy vaikka tyyliin lh 25 euroa uutta takkia (ovh vaikkapa 79,90e) ja joku tulee kesken huutokaupan vikisemään, että myisitkös hei jooko vaikka kympillä sis. postaritNoin kärjistetysti..
Riippuu kovasti tilanteesta, mutta itsekin esim. jos huutokaupassa ei ole sen päättyessä hv. ylittynyt, niin kysäisen myyjältä jtn sopuhintaa jolla voisi myydä.
Asiaton kommentointi, vaihto- ja ostotarjoukset sekä kysymykset tuotteen myynnistä ohi huutokaupan ovat kiellettyjä, ja saattavat johtaa kysyjän tunnuksen poistamiseen
kiellettyä siis..