huutiksesta, palautteesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Musta tuntuu että laitan vähän liian hövelisti positiivista, onko se hyvä vai huono juttu? Esim vaatteessa oli tahra, myyjä hyvitti hinnasta 2e. Toisella kertaa tahra lähti tahranpoistoaineella, siis näistä ei ollut mainittu kohteessa. Kerran sauma oli ratkennut, ompelin itse kun myyjä "ei ollut sitä huomannut". Yksi vaate haisi aivan tupakalle vaikka luki että tupakoimaton perhe. Nyt olen maksanut 14.1. eikä vaate ole vieläkään tullut, olen itse saanut siltä positiivisen palautteen ja että postitus heti kun pääsee postiin...

Entä mitä teette jos hinta kipuaa kovin korkealle, enemmän mitä itse maksaisitte kyseisestä vaatteesta? Mulla kipusi haalarista hinta enemmän mitä olin aikoinaan ite siitä kirppiksellä maksanut, joten ilmoitin että maksaa vaan puolet siitä mitä huusi...

No sanotaan näin, että miltä se hyvitys jne. sunsta tuntuu: jos oot tyytyväinen niin sitten positiivinen palaute tottakai. Mun mielestä ois melko typerää hyväksyä ensin kaupat jollain hyvityksellä niin että kaikki ok ja sitten antaa jälkeenpäin huonoa palautetta - miks ei sitten pyydä perumaan kauppja tai jotain?

Jos saan tuotteesta enemmän mitä oon ite maksanu niin oon tyytyväinen.

Ihan jokaista juttua ei kyllä vaatteista huomaa, ei niitä aina hoksaa käydä suurennuslasilla läpi. Sitä ikään kuin sokastuu omille vaatteilleen.

Olen itse joutunut hyvittämään kun tuote ei ihan satasella ollutkaan mitä kuvasin, olikin nimikoitu ja ostaja sanoi että on näkyvällä paikalla.. Ne kengät oli postikuluineenkin aika mitättömän hintaiset, ja todella hyväkuntoiset, ainoa vika että siellä oli lapsen nimi joka meni minulta ihan ohi. En huomannut,enkä muistanut että neKIN on nimikoitu.

Mutta jos saan vaatteesta enemmän kuin mitä olen itse maksanut.. hyvänen aika! Mistä se ostaja tietää mitä minä olen jostakin vaatteesta maksanut! Kukaan ei pakota huutamaan eikä ostamaan, jokainen itse päättää millä hinnalla on valmis jonkun vaatekappaleen ostamaan.

olen minäkin myynyt lapsen vaatekappaleita ja saanut niistä enemmän kuin uutena ostin. ja postikulut tulleet vielä huutajalle päälle.

Ja tämä joka ei ole ennättänyt käydä postissa: laitapa viestiä että aikooko postittaa. katso hänen palautteet, onko myynyt saman kahteen kertaan. Ilmoita, että paketti on oltava parin päivän sisällä postissa, tai haluat rahat takaisin. Jos ei laita pakettia postiin, Tee ilmoitus huutiksen ylläpidolle ja poliisiin ja anna negatiivinen palaute.

NYT anna neutraali, jossa sanot että vaihtuu postitiiviseen kun paketti on sinulla.

Ja jos on paketti, pyydä lähtetystunnus.

No sitäpä juuri mietin, että myyjällä on vain monta sataa positiivista, enkä osaa uskoa ihmisistä pahaa...ehkä heillä on hässäkkää tai tautia tms. jonka vuoksi on kiireinen. Eikähän kaikilla se posti ole edes kohtuullisen matkan päässä (esim. joku 30km rajoittaa jo aika paljon jatkuvasti ramppaamista), mut en tästä tiedä. Kattelen vielä maanantaihin.

Yhteistyössä