V
vieras
Vieras
Musta tuntuu että laitan vähän liian hövelisti positiivista, onko se hyvä vai huono juttu? Esim vaatteessa oli tahra, myyjä hyvitti hinnasta 2e. Toisella kertaa tahra lähti tahranpoistoaineella, siis näistä ei ollut mainittu kohteessa. Kerran sauma oli ratkennut, ompelin itse kun myyjä "ei ollut sitä huomannut". Yksi vaate haisi aivan tupakalle vaikka luki että tupakoimaton perhe. Nyt olen maksanut 14.1. eikä vaate ole vieläkään tullut, olen itse saanut siltä positiivisen palautteen ja että postitus heti kun pääsee postiin...
Entä mitä teette jos hinta kipuaa kovin korkealle, enemmän mitä itse maksaisitte kyseisestä vaatteesta? Mulla kipusi haalarista hinta enemmän mitä olin aikoinaan ite siitä kirppiksellä maksanut, joten ilmoitin että maksaa vaan puolet siitä mitä huusi...
Entä mitä teette jos hinta kipuaa kovin korkealle, enemmän mitä itse maksaisitte kyseisestä vaatteesta? Mulla kipusi haalarista hinta enemmän mitä olin aikoinaan ite siitä kirppiksellä maksanut, joten ilmoitin että maksaa vaan puolet siitä mitä huusi...