Huutiksesta tai huutajista oikeastaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CrystalBlue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

CrystalBlue

Aktiivinen jäsen
07.03.2007
7 637
0
36
Varsinais-Suomi
Olenkohan nyt ihan hakoteillä.. mutta jotenkin tuntuu ettei tuo mun vaatepaketti mene kaupan vaikka vaikka hv onkin jo ylittynyt..
olen meinaan kattonut muita ja melkein jokaisessa samaa kokoa ja vähän isompaa kokoa olevia paketteja on huutanut sama henkilö..
toki joillan saattaa olla PALJONKIN rahaa ..mitä nyt jaksoin laskea niin jopa 500e olis melkein tällä huutajalla maksettavaa..
no toivotaan että ei ole hupihuutaja.. koska 1 palaute on ettei ole lunastanut huutoaan ja nyt huutelee näin suurella summalla..
harmittais PALJON jos ei kauppoja tulekaan kun rahat on tarpeeseen todellakin.
Toki voin olla siis väärässä ..mutta on tällanen kummallinen olo vaan :/
Ja anteeks nyt valitus tai epäily sille joka huutelee nuita :ashamed:

Jos ei kohtuullisen ajan kuluttua lunasta pakettia kohtuullisessa ajassa (itse pitäisin viikkoa sopivana aikana), niin tarjoa huutiksessa seuraavana huutaneelle. Minulle on tarjottu kohdetta kerran noin enkä laisinkaan sitä pitänyt pahana. Eli Huutikseen sisäänkirjautuneena klikkaa huutiksessa toiselle sijalle jääneen nimimerkkiä, niin pääset jättämään hänelle yksityisviestiä.
Toivottavasti huutaja kuitenkin lunastaisi huutonsa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 19:56 Megi kirjoitti:
Jos ei kohtuullisen ajan kuluttua lunasta pakettia kohtuullisessa ajassa (itse pitäisin viikkoa sopivana aikana), niin tarjoa huutiksessa seuraavana huutaneelle. Minulle on tarjottu kohdetta kerran noin enkä laisinkaan sitä pitänyt pahana. Eli Huutikseen sisäänkirjautuneena klikkaa huutiksessa toiselle sijalle jääneen nimimerkkiä, niin pääset jättämään hänelle yksityisviestiä.

tätä en suosittele tekemään. monet huijarit tai tuplatunnuksen omaavat toimii just noin.

laita uudelleen huudettavaksi.

mulla pelotti ihan sikana yks huutaja tossa... huusi multa tvtä jossa mulla luki vain nouto. no eikait siinä... huusi telkkareita myös tampereelta ja hesasta perämoottoria ja mistä kaikkiaalta, kaikissa vain nouto... lunasti kumminki mut kyllähän mulla pelotti et mikä hyyppä siel on ku nollapalautteinen.
ei sais ajatella nollista pahaa koska itsekkin oon ollu mut... :ashamed: ja täytyy mainita et nollapalautteisten kans oon onnistuneesti tehny kauppoja. isoilla palautteilla kulkevat ovat tehneet ohareita ku niillä on kato varaa :kieh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 20:01 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 19:56 Megi kirjoitti:

tätä en suosittele tekemään. monet huijarit tai tuplatunnuksen omaavat toimii just noin.

laita uudelleen huudettavaksi.
Kannattaa avata uudestaan huudettavaksi, mutta voi kysyä kiinnostusta sitä ennen siltä kakkoselta ja jos löytyy, niin laittaa pikahuudoksi sopivalla lähtöhinnalla, jolloin saa sen äkkiä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 20:04 fjonga kirjoitti:
mulla pelotti ihan sikana yks huutaja tossa... huusi multa tvtä jossa mulla luki vain nouto. no eikait siinä... huusi telkkareita myös tampereelta ja hesasta perämoottoria ja mistä kaikkiaalta, kaikissa vain nouto... lunasti kumminki mut kyllähän mulla pelotti et mikä hyyppä siel on ku nollapalautteinen.
ei sais ajatella nollista pahaa koska itsekkin oon ollu mut... :ashamed: ja täytyy mainita et nollapalautteisten kans oon onnistuneesti tehny kauppoja. isoilla palautteilla kulkevat ovat tehneet ohareita ku niillä on kato varaa :kieh:

Tottahan tuokin.. voi vitsit, ei auta kun toivoa parasta..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 20:06 vieras 2 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 20:01 vieras kirjoitti:
\Kannattaa avata uudestaan huudettavaksi, mutta voi kysyä kiinnostusta sitä ennen siltä kakkoselta ja jos löytyy, niin laittaa pikahuudoksi sopivalla lähtöhinnalla, jolloin saa sen äkkiä.

Mä oon tehnyt näin laittanut siksi aikaa auki että ko henkilö käy huutamassa ja sitten sulkenut, tai toisinpäin pyytänyt myyjää tekemään näin. Jotenkin turvallisempi olo

Yhteistyössä