Huutis: kuinka kauan pitää odottaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jeps1 harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
joo, mä ymmärrän et tulee esteitä, mutta se mua vaan hieman ihmetyttää kun kyseessä on Osta Heti-kaupat niin siinä ei ole mitään odottelu aikaa, että voittaako huudon jne.

Ok, no mä olen odotellut nyt muutaman päivän ja laitoin heti huudon sulkeuduttua viestiä. Mutta toistaiseksi ei ole tullut mitään vastausta...joten odottelen vielä muutaman päivän lisää.

Luuletko, että ihmisellä ei ole muuta elämää kun huuto.net? Vaikka onkin osta heti kohde, niin ei se tarkoita sitä, ettei voi tulla jotain estettä...Mikä kiire sulla on? Viikon minäkin odottaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Huh:
Luuletko, että ihmisellä ei ole muuta elämää kun huuto.net? Vaikka onkin osta heti kohde, niin ei se tarkoita sitä, ettei voi tulla jotain estettä...Mikä kiire sulla on? Viikon minäkin odottaisin.

Niin on varmasti jokaisella muuta elämää. Sitä vaan monesti huomaa odottavansa ihmisten toimivan samalla tapaa kuin itsekin...eli tekee ostoksensa ja maksaa sen asap. Mutta näissä kohden sitä aina muistaa ettei kaikki toimi kuten itse... Ja joskus se on ihan hyvä juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:

Niin on varmasti jokaisella muuta elämää. Sitä vaan monesti huomaa odottavansa ihmisten toimivan samalla tapaa kuin itsekin...eli tekee ostoksensa ja maksaa sen asap. Mutta näissä kohden sitä aina muistaa ettei kaikki toimi kuten itse... Ja joskus se on ihan hyvä juttu.

En minäkään ymmärrä miten yhden maksun tai sähköpostin laitto voi viedä niin kauan jos ei joku poikkeustilanne satu tyyliin jää auton alle. En edes huutaisi jos olisin niin kiireinen. Onneksi on sattunut kivoja ostajia, on toimittu samana tai seuraavana päivänä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:

En minäkään ymmärrä miten yhden maksun tai sähköpostin laitto voi viedä niin kauan jos ei joku poikkeustilanne satu tyyliin jää auton alle. En edes huutaisi jos olisin niin kiireinen. Onneksi on sattunut kivoja ostajia, on toimittu samana tai seuraavana päivänä.

No tuota mä mietin kanssa....jos on niin kiire ettei ehdi koneelle niin miten on ehtinyt sitten tulla huutamaan.

Yhteistyössä