kauanko odottelisit (huutiksesta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myyjä

Vieras
että huutaja ottaa yhteyttä huudon suljettua? aina kun olen myynyt huutiksessa, ostaja ottanu heti samana päivänä yhteyttä, nyt kohteen sulkeutumisesta on 3 päivää, eikä ostaja ole ottanut yhteyttä. itse laitoin huudon sulkeuduttua ostajalle spostia.

Minulla on siinä viestissä mikä menee huudonvoittajalle teksti, että odotan viikon maksua, jos ei kuulu mitään niin tuote menee uudelleen kaupattavaksi ja tyhjä huutaja saa negan palautteen..

mä sain just nyt kolmantena päivänä huudosta yhteydenoton ja rahat oli tilillä. Max viikon odottelisin. Sanotaanko huutiksen säännöissä mitään kohtuullista aikaa?

minä oottelen ensviikkoon(viimeviikolla kohdesulkeutui),ostajan tekstissä lukee että lapsen kanssa osastolla,joten en nyt sitten hätyytäkkään kun on palautteista päätellen maksanut nopeasti yms muuten että uskon todella jotain tapahtuneen.

Huutonetin säännöissä sanotaan että noin viikon verran kannattaa puolin sun toisin odotella, siinä ajassa tulisi yhteydenoton tulla. Huutajahan saattaa olla vaikka lomareissulla, ja sen verran hölmö että ei ole sitä sinulle etukäteen ilmoittanut. 3 päivää ei ole itse asiassa kauhean paljon. Olet oman osuutesi hoitanut kun olet laittanut viestiä, joten odottele vielä rauhassa. Raha saattaa tulla tilillesi myös ilman että huutaja ottaa yhteyttä lainkaan, jotkut tykkäävät toimia noinkin. Seuraa siis pankkitiliäsi.

Jos on puhelinnumero, niin kokeile tekstiviestillä. Itselläni kävi niin, että myin huutiksessa neljä taulua. Jouduinkin verenvuodon takia (raskaana rv 34) sairaalaan ja hätäsektioon. Viikon olin sairaalassa ja huudot sulkeutuivat silloin samana iltana kun sinne sairaalaan jouduin. Ostaja oli lähestynyt maililla ja laittoi viimein tekstiviestin. Olin autuaasti unohtanut koko huutiksen, saimme sovittua kaupat loppuun ja positiivinen fiilis jäi molemmille :)

Yhteistyössä