huutis, miten joku viitsii myydä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyi, invaa !!

Itse tuosjokin aikaa sitten katselin syöttötuoleja niinyhdellämyyällä oli muuten ok, mut ei ollu jaksanut sitä pestä ja siin oli ruokajämiä kuivuneena pitkin tuolia. Jätti kuulemma uudelle omistajalle pesun ku kuitenkin sen pesee :) Heh

ei ole pakko ei, mutta miten moinen on laitettu edes mukaan :O ihan uskomatonta kyllä mun mielestä. meillä ei ainakaan lapset kulje noin likaisissa vaatteissa, enkä moisia kyllä suotuisi ottamaan ilmaiseksikaan.

[QUOTE="a p";24380493]ei ole pakko ei, mutta miten moinen on laitettu edes mukaan :O ihan uskomatonta kyllä mun mielestä. meillä ei ainakaan lapset kulje noin likaisissa vaatteissa, enkä moisia kyllä suotuisi ottamaan ilmaiseksikaan.[/QUOTE]

sehän meinaskin, että jos saa tahran pois.

Heti ekat housut oli rikkinäiset, todella likainen paita, hyi. Huonot kuvat joissa huono valaistus ja silittämättömiä lumppuja. Ei mun lapset tarvitsisi tuollaista rompetta. Hyi helvetti.

[QUOTE="vieras";24380568]Heti ekat housut oli rikkinäiset, todella likainen paita, hyi. Huonot kuvat joissa huono valaistus ja silittämättömiä lumppuja. Ei mun lapset tarvitsisi tuollaista rompetta. Hyi helvetti.[/QUOTE]

No hyvä jossei tarvii. Oletkos koskaan ajatellut, että tässä meidän omassa kultaisessa kotimaassammekin on paljon ihmisiä jotka tarvitsevat ihan perusvaatteita? Kaikilla ei ola rahaa kuin roskaa ja tärkeintä on että vaatteet ovat ehjiä (tai korjattavissa) ja edes suurinpiirtein sopivia.

[QUOTE="viekku";24380553]hmm siistejä? hyväkuntoisiakin? no ei mun mielestä.[/QUOTE]

Kyllä vaan oli loput siistejä ja hyväkuntoisia! Oikein kivoja käyttövaatteita ja tuo yksi puserohan oli vaan mukaan jos haluaa!
Millaset vaatteet sulle sitten kelpais jos ei nuo???

Musta ne näytti ihan normivaatteilta, joita voi pitää kotona, päiväkodissa, kerhossa.
Ei mulla tökännyt mihinkään likaiseen paitaan tuo. Kyllä mä voisin ostaa kotihousuiksi hieman parsitut housut jos hinta olis realistinen.

Ja joku kommentoi että silittämättömiä... ja kun lukee täällä ketjua jossa kysytään silityksestä, niin harvassa ovat ne jotka vaatteet silittää.

[QUOTE="Ken guru";24380491]Kauheita lumppuja.[/QUOTE]

Olisin aikanaan lapsena ollut onnellinen tuollaisista vaatteista.

Kyllä nää ketjut kertoo, että jotain on mennyt arvomaailmassa pieleen. Ja ei tarvitse ihmetellä, mistä ne yhä pienempien lasten vaatimukset merkkivaatteista kumpuaa.

[QUOTE="Vieras";24381542]

Kyllä nää ketjut kertoo, että jotain on mennyt arvomaailmassa pieleen. Ja ei tarvitse ihmetellä, mistä ne yhä pienempien lasten vaatimukset merkkivaatteista kumpuaa.[/QUOTE]

Juuri näin.Tuo yks paita nyt oli paketissa ja jokainen joka haluaa voi ilmoittaa myyjälle ettei halua sitä mukaan tai nakata itse se roskiin.Muuten vaatteet olivat ihan siistejä perusvaatteita jokapäiväiseen käyttöön.

Yhteistyössä