HUUTISAPUJA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VÄLILYÖNNIT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

VÄLILYÖNNIT

Vieras
Nyt on muutamana päivänä ollut vaikeuksia kohdetta ilmoittaessa tekstin kanssa. Sivu ei suostu tekemään välilyöntejä ja kaikki teksti menee yhteen pötköön!!! Vaikka kirjoittaisin wordillä ensin, kun lähetän tekstin, siinä ei ole välilyöntejä. Muistaako kukaan kuinka ne välilyönnit näkyy kirjoitetussa tekstissä, esim kun kirjoittaa sähköpostia? Joku <<br>> merkki tai jotain??? Jos saisin ne sillä tavalla pysymään, että kirjoittaisin ne?

juurikin tuo br merkki joka lauseen eteen ja taakse, itse olen kopioinut br merkin sen esikatselun jälkeen kohdasta toimistuskulut. Tulee siihen aina vaikkei muualla toimisikaan. Saikkohan selvää...?

Alkuperäinen kirjoittaja !:
juurikin tuo br merkki joka lauseen eteen ja taakse, itse olen kopioinut br merkin sen esikatselun jälkeen kohdasta toimistuskulut. Tulee siihen aina vaikkei muualla toimisikaan. Saikkohan selvää...?

Ok, kiitos, kokeilen! Tuleeko noita sulkuja, mitä ehdotin, vai vain br?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

yhdet sulut, eli <br>

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

yhdet sulut, eli <br>

KIITOS! :)

Yhteistyössä