Huutismyyjä :O Ihan vähän mennyt omasta pussista mun ostamaan paketin lähetykseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kfkfkf

Vieras
Laittoi postiennakolla, erilliskäsiteltynä (eikös vain et on särkyvä lisä?), lisäks paketti painoi sen verran, että postikulut pakettina 8,5e

Laskin et 18,60 tullut maksamaan paketin lähetys :O

Postikulut sisältyivät hintaan, mutta en mä nyt arvannut et ei edes tuota postiennakkomaksua laittanut kauppahinnan päälle ja vielä särkyvänä laittanut tulemaan.

woooooot :O

Tällaisia enemmän huutonettiin :D

No en kyllä maksanut ylihintaa, vaan todella edullisesti ostin :D Eli nyt myyjä sai tuotteesta vieläkin vähemmän :O

Ois ihan riittänyt kyllä ilman mitään särkyvälisää ja ennakkomaksunkin ois voinut hyvin laittaa postiennakkosumman päälle, kerran minä olin se joka ennakolla paketin halusin :)

ööö

No tuote maksoi 50e ja siihen sisältyi postituskulut (tuotteen arvo jotain 80e luokkaa)

Myyjä laittoi paketin postiennakolla kun pyysin. Postiennakkosumma on kuitenkin tuo kauppasumma 50e, myyjä on maksanut postille 18,60 postikuluja, eli hänelle jää käteen paketista vain reilu 30e

Jos sä pyysit postiennakkoa, niin eikö sun silloin pitäisi siitä aiheutuneet kulut myös maksaa?

Jos mä myyn kohdetta jossa huutohinta sisältää postikulut, se tarkoittaa halvinta mahdollista lähetystapaa ja Suomeen, ellei muuta mainita.

Mä siis sinuna tarjoutuisin kyllä maksamaan ne postikulut, jotka tuotteeseen tuli sun toiveidesi perusteella. Reilua näin.

Ei, vaan ihmettelen että miksi ei ole laittanut noita kuluja ennakkosumman päälle :O Yleensä kaikki vaan laittavat, eivätkä halua maksaa omasta pussistaan :)

No, laitetaan hyvä kiertämään ja toimin itse samalla tavalla seuraavaksi :) Tuli kyllä hyvä mieli kun myyjä teki noin, vähän kyllä ihmettelen että miksi myi noin halvalla ja vielä otti enemmän takkiin postikuluissa

Ja myyjä on ihan itse keksinyt lähettää paketin särkyvänä :O

Ei tuollaista tuotetta olisi tarvinnut särkyvänä lähettää :)

Ehkä tosiaan jotkut eivät rahan takia myy tavaroitaan, vaan osittain senkin takia, että saavat seuraavalle käyttäjälle hyvän mielen. Kyllähän sitä ihmiset hyvää hyvyyttään lähettävät tuntemattomalle paketin ja maksavat vielä postikulutkin itse. Itsekkin kerran lähetin yhdelle lapsiperheelle paketin, kun yhdellä palstalla kirjoitteli, ettei ole varaa joululahjoihin

Yhteistyössä