Huuto.net asiaa. antaisitteko palautteen ja minkälaisen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärtsy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärtsy

Vieras
Ostin yhdeltä tyypiltä kirjan huuto,netissä. Halusin maksaa kirjan mutta minulla ei ollut hänen tilinumeroaan. Yritin ottaa yhteyttä mutta en saanut vastauksia. Kirja tuli postilaatikkoon parin päivän kuluttua. Olin yrittänyt soittaa, tekstaa ja lähettää sähköpostiviestiä ja mihinkää ei ole vastattu. Lähetin myös viestin myyjän toiseen kohteeseen kysymyksien kohdalle. Ei vastauksia. Kirja maksoi ihan mukavan summan, 20 euroa joten ihmettelen mikä sille myyjälle tuli kun ei suostu vastaamaan, edes sitä että sanoisi rehellisesti että halusi antaa sen ilmaiseksi. Hän on kuitenkin elossa aika varmasti sillä oli jutellut jollekin toiselle tyypille(kyselijälle) toisessa kohteessaan siinä samoina päivinä kun kirja oli jo minulla.

Minulla roukkuu tuo palaute osio tuossa, en tiedä pitäisikö tälle tyypille laittaakin jotai palautetta ja minkälaista? Olihan se kiva tietysti säästää parikymppiä mutta ei tuokaan ole oikein että ei pidetä mitään yhteyttä, kohdellaan kuin ilmaa..

Millaista palautetta laittaisitte jos yhtään mitään?!

"Olin yrittänyt soittaa, tekstaa ja lähettää sähköpostiviestiä ja mihinkää ei ole vastattu. Lähetin myös viestin myyjän toiseen kohteeseen kysymyksien kohdalle. Ei vastauksia. "

Kyllä minuakin ärsyttäisi, kun kerran kirjan entinen omistaja ei ole suoraankaan sanonut antavansa kirjan ilmaiseksi. Ärsyttäisi olla koko ajan "varpaillaan", ettei syytetä varkaaksi, ja mikä vaiva yrittää päivystää jatkuvasti vastaako henkilö vai ei, sekä pommittaa häntä viesteillä.: / Ei tuo silti negatiivisen palautteen "arvoinen" ole, muttei minusta positiivisenkaan tuolla hetkellä.

lisää vastauksia? itse olen siis ap ja miettiny ihan reilusti neutraalia koska edelleenki se yhteydenpito oli täysin poissa ja sekös ärsytti minua. koitin kovasti ottaa yhteyttä ja joku siellä toisessa päässä suoraan sanoen vältteli minua.. -.-

Yhteistyössä