Huuto.net, Hidas postittaja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmetyttää vähän...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmetyttää vähän...

Vieras
Myin huutiksessa yhden vaatekappaleen ja huuto sulkeutui viime viikon keskiviikkona. Tämän viikon tiistaina näkyi maksu minulla ja torstaina (eilen) vein postiin..

No tänään jo ostaja lähettää s-postia että "oletko jo saanu paketin lähetettyä..."

Just joo. Mielestäni olen ihan nopea postittaja, ja ei se hänenkään maksu nyt ihan salamannopeasti saapunut. Ja ostaja kyllä itsekin tiesi, että maksu näkyi minulla vasta tiistaina.

Olinko muka hidas?

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Välillä ostajat on hemmetin hätähousuja,älä välitä.
Mun mielestä kohtuullista on postittaa viikon sisällä maksun näkymisestä.

Mutta on kyllä vähän hassua, että monet vetkuttelevat sen maksun kanssa, mutta sitten ilmeisesti olettavat, että myyjä pääsee postittamaan sillä sekunnilla kun maksu näkyy tilillä :)

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Ainahan voi kysyä ja minä laitan aina viestin ostajalle, kun paketti lähtenyt matkaan. Tiedän itse että on mukava tietää milloin voi odottaa toivottua pakettia :)

Tästä unohdinkin mainita... Ilmoitan aina kun paketti on lähtenyt , mutta en illalla päässyt nettiin ja tänään aamulla olin laittamassa ostajalle sitä lähetystunnusta, mutta hänpä olikin ehtinyt ensin...

Alkuperäinen kirjoittaja ihmetyttää vähän...:
Myin huutiksessa yhden vaatekappaleen ja huuto sulkeutui viime viikon keskiviikkona. Tämän viikon tiistaina näkyi maksu minulla ja torstaina (eilen) vein postiin..

No tänään jo ostaja lähettää s-postia että "oletko jo saanu paketin lähetettyä..."

Just joo. Mielestäni olen ihan nopea postittaja, ja ei se hänenkään maksu nyt ihan salamannopeasti saapunut. Ja ostaja kyllä itsekin tiesi, että maksu näkyi minulla vasta tiistaina.

Olinko muka hidas?

no oliskohan nyt taas vähän omia tulkintoja mukana..? kuka sua on hitaaksi väittänyt? musta ihan normaali viesti, jossa tiedusteltiin vaan, onko paketti jo postissa.

No määä ainakin kysyisin heti asiaa ja voisin kysyäkin,että onko rahat tullut ku toinen ei ilmota mitään itse. Musta on kaunis ele kertoa toiselle, että rahat tuli, kiitos kovin, laitan paketin xxx päivänä postiin-

Yhteistyössä