huuto.net ja palautteiden anto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kuinka tulkitsette, jos olette myyjänä ja ostaja ei anna palautetta? Minä saan varmaan max. 50% kaupoista palautetta. Olen sitten jäänyt miettimään, että eivätkö ostajat ole tyytyväisiä tuotteisiin, ja eivät "uskalla" antaa huonoa palautetta, vai onko kysymys vain viitsimättömyydestä.. Mielestäni tavara on kyllä ollut kuvauksen mukaista ja toimituskin nopea.

Jääkö teillä usein palaute saamatta?

Tosi usein jää palaute saamatta. Myyn kyllä usein uusiakin tuotteita joten palaute tuskin jää ainakaan noissa tapauksissa saamatta sen takia että tuote olisi ollut huonommassa kunnossa mitä kuvaus antaa ymmärtää.
Käytetyissä tuotteissa taas listaan ja kuvaan viat tarkkaan ilmoituksessa joten ei tule esim tahra vaatteessa yllätyksenä.

Ostajana en osaa sanoa mutta myyjänä saatan unohtaa antaa palautteen jos useampia kohteita sulkeutuu samaan aikaan ja maksut niistä eri aikoihin. Käyn sitten kurkkaamassa omia palautteita ja sitä kautta sitten muistan kenelle en ole palautetta antanut.

Mulla kanssa jää tosi monelta se palaute antamatta mutta olen antanut vain olla,kaikki ei vain viitsi sitä antaa.Minäkin laitan palautteen heti kun olen saanut tai myynyt ja rahat näkyy tilillä.Tiedän myös niitä jotka ajattelee että kun itse jo laittanut palautetta niin voi jättää itse laittamatta.Musta ei olisi vaikea laittaa vaikka että kiitos jos muuten kuitenkin siellä huutiksessa pörrää.Moni myyjävän odottaa ensin että minä esim laitan palautteen ja vasta sitten laittaa.Mutta kaikilla on ne omat tapansa.

myyjille vaan vinkiksi, että kyllä sen palautteen varmaan saa jos vain ensin itse antaa rahat saatuaan. Huutiksessa vaan turhan moni myyjä jää odotelemaan ensin saavansa itse.

Minä annan aina ostajille jo heti maksun näkyessä tilillä. Mutta monesti ei kuulu ei näy palautetta. Harmillista, koska jotenkin sitä toivoo sitä viimeistä pistettä kaupalle. Ei tarvitse miettiä, että olikohan kuvauksen mukainen jne.

onko mielestänne niin että vain ostaja antaa myyjälle palautteen,vaiko kumminkin päin?
ite oon ostajana laittanu palautetta,kauppoja tehnyt kymmenisen kappaletta ja neljästä! on tullu "vastapalaute" :|

Alkuperäinen kirjoittaja VilliTrilli:
Mistäs kohtaa sitä palutetta pystyikään antamaan?

omilta sivuilta otat esiin sulkeutuneet tuotteet(jos olet myynyt)
tai jos olet ostanut niin sulkeutuneet huudot tms. ja sieltä tuotteen kuvauksen alalaidasta klikkaat -anna palautetta- kohtaa .....jnejne :)

Alkuperäinen kirjoittaja en aina anna:
myyjille vaan vinkiksi, että kyllä sen palautteen varmaan saa jos vain ensin itse antaa rahat saatuaan. Huutiksessa vaan turhan moni myyjä jää odotelemaan ensin saavansa itse.

harvoin menee noin. mä annan aina palautteen kun olen saanut maksun, silti moni palaute saamatta.

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
onko mielestänne niin että vain ostaja antaa myyjälle palautteen,vaiko kumminkin päin?
ite oon ostajana laittanu palautetta,kauppoja tehnyt kymmenisen kappaletta ja neljästä! on tullu "vastapalaute" :|

tottakai molemmat antavat palautteen. mietin vain itse alkuperäisessä kysemyksessäni, että onko myymissäni tuotteissa joku vika, kun palautetta saa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:

tottakai molemmat antavat palautteen. mietin vain itse alkuperäisessä kysemyksessäni, että onko myymissäni tuotteissa joku vika, kun palautetta saa...

mulle tulee sama fiilis.itse ilmotan jos ostan että paketti on tullut perille.
kerran myytiin entisestä autosta kierroslukumittari joka ei jostain syystä sopinut ostajan autoon,ei ilmottanu ensin mitään kunnes 1,5kk postituksen jälkeen tää ukko ilmotti haluavansa peruuttaa kaupan..arvatkaa oliko mulla enää niitä rahoja!!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Minä en yksinkertaisesti käsitä miten se palaute on noin pirun tärkeetä!

Nooh, mitä enemmän sä saat positiivista palautetta sitä suurempi siun "arvo" on muiden huutajien/myyjien silmissä. Oli sillä joku muukin merkitys, jota en kyl nyt muista.

Itse annan palautteen heti kun olen tuotteen saanut tai kun olen paketin laittanut matkaan. Pari kertaa olen unohtanu palautteen antaa...

Veikkaan laiskuutta ja OSAAMATTOMUUTTA. Kuinka monta "miten annan palautetta" -kysymystä täälläkin on näkynyt, ihan turhaan, vain siksi, että ihmiset eivät viitsi lukea huutiksen selkeitä ohjeita, huutiksen etusivulta.

Alkuperäinen kirjoittaja manta76:

Nooh, mitä enemmän sä saat positiivista palautetta sitä suurempi siun "arvo" on muiden huutajien/myyjien silmissä. Oli sillä joku muukin merkitys, jota en kyl nyt muista.

Itse annan palautteen heti kun olen tuotteen saanut tai kun olen paketin laittanut matkaan. Pari kertaa olen unohtanu palautteen antaa...
No minulle ja monelle muullekkaan ei ole väliä, onko positiivista palutetta 38 kpl vai 407

No minulle ja monelle muullekkaan ei ole väliä, onko positiivista palutetta 38 kpl vai 407

Totta tuokin, mutta minusta ainakin on kiva saada tieto siitä, että ostaja on kauppaan tyytyväinen. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:

Totta tuokin, mutta minusta ainakin on kiva saada tieto siitä, että ostaja on kauppaan tyytyväinen. :)

mulle palautteet on tärkeitä koska olen vasta alkanut huutis homman ja tarvitsen niitä palautteita..

Yhteistyössä