Huuto.net käyttäjä.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja murmeli2003
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

murmeli2003

Jäsen
16.06.2008
41
0
6
Ostin pojalle gameboyhin yhden pelin ja myyjä ilmoitti tänään tilinumeron ja summan. Summa oli 8?!!!!
Peli makso 2? siihen postikulut 6????????
Peli on alle 1com leveä ja painaa alle 100g...Edellinen peli jonka ostin sain 0.80? kuluilla! Kuinka joku kehtaa pyytää 2? pelistä 6? kuluja!!!!!!

Ite pyrin aina pyytään mahdollisimman vähän. Lupasin myyjälle että voin maksaa enemmänkin p.kuluja jos on ennemän kuin 0.80?. Ilmoituksessa oli että kulut olisi 2? ja nyt onkin 6?!!!

EN TAJUA KUINKA JOKU KEHTAA!!!!!!

:hug:

No nää on näitä.
Mulla menee hermot myyjään jolta ostin tavaraa ja hän postittaa sen vasta 2 viikkoo huudon loppumisen jälkeen!!! Ilmoitti sen sitten kun olin ensin odotellut yhteydenottoakin 4 päivää....

Kannattaa laittaa s-postia myyjälle ja kysyä onko tietoinen, että peli tuli HIEMAN halvemmallakin..

Jos ei suostu lähettämään halvemmalla, ottaisin mielummin sit vaikka sen negan vastaan, ku ostaisin sen pelin.

Se myyjä taitaa yrittää rahastaa sua. Varmasti peli kulkee täysin normaalina kirjeenä. Ei se paljoa painakaan, joten varmaan menisi tavallisella peruskirjepostimerkilläkin (mikäs sen hinta nyt taas onkaan, 0,80 vai 0,85??). Älä maksa ja sano, että jos ei luonaa, jätät kaupat tekemättä ja panet negatiivisen palautteen. Korkeintaan sen 2? voi maksaa kun se kerran on ilmoituksessa lukenut ja periaatteessa siihen olet sitoutunut kun olet huutanut tavaraa (ellei se myyjä ole kirjoittanut sinne jotain "otan todelliset kulut selvää" -tekstiä.

Saahan tuollaisen pelin tulemaan vaikka yli 2 kg pakettina jos vaan laittaa vähän lisätäytettä matkaan ;)
Toi on ihan älyttömän ärsyttävää, kun joku paita voi maksaa vaikka euron ja sitten siinä on hitto 4 euron kulut postitukseen... Mä en ikinä huuda mitään muuta, kun todellisia kuluja pyytäviltä!!! Eli tuo 2 euroakin olis jo jäänyt huutamatta.

Jos kohteen tiedoissa lukee, että postikulut on 2e niin ne on silloin 2e ja se sinun kuuluu maksaa. Paketti saattaa tulla 0,80 kuluilla mutta sinä maksat kilsti sen 2e silti. Toisaalta jos postikulut on 6e niin sinä maksat kuitenkin vain sen ilmoitetun 2e.